Dell Dock WD19S 130W

- 21%

Illusztrációs kép

Dell Dock WD19S 130W
Dell Dock WD19S 130W
Dell Dock WD19S 130W
Dell Dock WD19S 130W
Dell Dock WD19S 130W
Dell Dock WD19S 130W
Dell Dock WD19S 130W
Megr. száma
31332968
OEM
DELL-WD19S130W
Gyártó
Dell
Hűségpontok: 3580
0 értékelés
Raktáron > 20 db, 13.5.2024 Önnél

90 781 Ft

71 600 Ft

56 378 Ft Áfa nélkül

Legalacsonyabb ár az elmúlt 30 napban: 62 610 Ft
Raktáron > 20 db, 13.5.2024 Önnél

71 600 Ft

90 781 Ft

56 378 Ft Áfa nélkül

Ezek a termékek is érdekelhetik Önt

Leírás és specifikációk

Dell Dock WD19S 130W

EAN: 5397184513972

Műszaki specifikációk

  • Termék típusa: dokkolóállomás
  • Szín: Fekete
  • Tápellátás: AC 120/230 V (50/60 Hz)
  • Teljesítmény: 130 Watt
  • Kábel: 1 x USB-C kábel - 3,3 láb

Interfész

  • 2 x kijelző/video - DisplayPort - 20 tűs DisplayPort
  • 1 x kijelző / videó - HDMI - 19 tűs HDMI Type A
  • 1 x USB-C
  • 3 x USB 3.1 Gen 1 - 9 tűs USB A típus
  • 2 x USB-C 3.1 Gen 2
  • 1 x hálózat - Ethernet 1000 - RJ-45

Maximális felbontás

3840 x 2160 - 60 Hz (DisplayPort 1.4 USB-C-n keresztül)

3840 x 2160 - 30 Hz (DisplayPort 1.2 USB-C-n keresztül)

Különleges jellemzők

Biztonsági bővítőhely (kábel külön megvásárolható), 90 W-os tápegység Dell rendszerekhez, 90 W-os tápegység nem Dell rendszerekhez, vezeték nélküli vPro

Kompatibilitás

Lásd a kompatibilis eszközök fenti listáját.

Támogatás

Műszaki támogatással és egyéb kérdésekkel kapcsolatban forduljon a Dellhez.

Szlovák Köztársaság: DELL műszaki támogatás: 421 2 5750 83 03

Csehország: DELL Műszaki támogatás: 420 225 772 711

További információért látogasson el aa gyártó honlapja.

Paraméterek

Termék típusa
Gyártó

Vélemények a termékről Dell Dock WD19S 130W

Ezeket az értékeléseket olyan vásárlók írták, akik a TonerPartners.hu-n keresztül vásárolták meg ezt a terméket.

Ellenőrzött vásárló 12345 Hasznos Nem hasznos

Tanácsadás

Gyakori kérdések

Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?

Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15.  - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.

Melyik cég szállítja ki az árut?

Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/

Személyes átvételre van lehetőség?

Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.

Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?

Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.

Fizethetek a futárnál kártyával?

Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.

Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?

A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.

Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?

A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia. 

Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?

A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.

Letudok adni rendelést telefonon keresztük?

A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.

Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?

A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/

Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?

A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"

Mik a hűségpontok?

A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.

Mit jelent az online kártyás fizetés?

A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.

A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.

Segítségre van szüksége? Keressen minket!

Tanácsadó
a választásban
Átvételi pontok. 2681 átvételi pontunk van.
Széles választék. Több mint 52000 terméket kínálunk.
Nálunk van ideje. Az árut 30 napon belül visszaküldheti.
Megjutalmazzuk Önt. Minden vásárlás után hűségpontot kap.

Az ügyfelek dicsérnek minket

92% az ügyfeleink elégedettsége a múlt hónapban (március)