Dell XPS/8960/Tower/i7-13700K/16GB/2TB HDD/512GB SSD/RTX 3060 Ti/W11H/2RNBD
Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.
Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Dell XPS 8960: Teljesítmény és teljesítmény egy toronyban
Az Intel® Core™ i7-13700K processzor 24 MB gyorsítótárral, 16 maggal, 24 vezérlőszállal és 3,4-5,3 GHz-es turbófutással nagy teljesítményt nyújt.
A 16 GB 4800MT/s-os DDR5 memória lehetővé teszi az igényes alkalmazások zökkenőmentes futtatását is.
A Windows 11 Home operációs rendszer modern és felhasználóbarát környezetet kínál.
Tárolás és grafika
A gyors rendszerindításhoz 512 GB-os M.2 PCIe NVMe SSD áll rendelkezésre.
Az adattároláshoz egy 2 TB-os, 3,5" méretű, 7200 fordulat/perc sebességű SATA-meghajtót használunk.
Az NVIDIA® GeForce RTX™ 3060 Ti grafikus kártya 8 GB GDDR6 memóriával képes az igényes grafikai feladatok megoldására.
Csatlakoztathatóság és csatlakoztathatóság
A Killer E3100G hálózati kártya akár 2500 Mbps sebességet is támogat.
A vezeték nélküli csatlakozást az Intel® Killer™ Wi-Fi 6E AX1675 és a Bluetooth® v5.3 biztosítja.
A 7.1 HD audio Realtek ALC1220 kodek segítségével szintén elérhető.
Csatlakozók és portok
- 1x SD-kártya foglalat
- 1x kombinált fejhallgató/mikrofon csatlakozó (3,5 mm)
- 3x USB 3.2 Gen 1 Type-A (1x tápegységgel)
- 1x USB 3.2 Gen 2 Type-C™ tápmegosztással
- 1x Kensington zárnyílás
- 1x lakat nyílás
- 6x audio csatlakozó
- 1x DisplayPort 1.4
- 2x USB 3.2 Type-A Gen 1
- 1x USB 3.2 Type-C™ Gen 2x2
- 2x USB 2.0 A-típusú
- 1x Gigabit Ethernet
- 1x tápcsatlakozó
- 3x DisplayPort 1.4a
- 1x HDMI 2.1
Méretek, súly és garancia
A torony magassága 372,9 mm, szélessége 173 mm, mélysége 426,9 mm.
A súlya eléri a maximális 13,34 kg-ot.
A termékre 2 év garanciát vállalunk Basic Next Business Day On-Site Service - az ügyfél telephelyén történő kiszolgálás a következő munkanapon belül.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.