DENTALIFE SMALL 16g
Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.
Leírás és specifikációk
Kiegészítő eledel felnőtt kutyák számára.
Csemege kutyáknak.
Az általános szájápolás pozitívan járul hozzá a kutya általános egészségi állapotához. A Purina® szakértői kifejlesztették a DentaLife®-t, egy innovatív rágócsemegét, amely tudományosan bizonyítottan segít a fogkő és a lepedék által leginkább veszélyeztetett, nehezen hozzáférhető hátsó fogak mélytisztításában. A Purina® DentaLife® napi használatra készült, és nagyon kíméletes a kutya ínyéhez. A mindennapos használat több időt jelent a fogmosásra.
Segít csökkenteni a fogkő és a lepedék kialakulását.
Még a nehezen hozzáférhető fogakat is megtisztítja.
Lágyabb, rágógumi-barát textúra.
* Természetes összetevőkből készült. Segít csökkenteni a lepedékképződést.
Gabonafélék*, glicerin, ásványi anyagok, élesztő*, hús és állati termékek, olajok és zsírok.
Adalékanyagok:
Táplálkozási adalékanyagok:
m.i./kg:, vit A: 8500, vit D3: 570, vit E: 60, mg/kg:, vízmentes kalcium-jodát: (I: ): 1,4, mangán-szulfát-monohidrát: (Mn:): 4,0, cink-szulfát-monohidrát: (Zn:): 100, nátrium-szelenit: (Se:): 0,14, Antioxidánsok, Analitikai összetevők:
, fehérje: 7,1 %, zsír: 2,4 %, nyersrost: 0,7 %, szervetlen anyag tartalom: 4,3 %, kalcium: 0,9 %, nedvesség: 14,5 %.
Táplálási utasítások:
7 kg és 12 kg közötti súlyú kistestű kutyáknak: napi 1 bar. Tiszta, friss ivóvíznek mindig rendelkezésre kell állnia. Tartsa szemmel a kutyáját, miközben a jutalomfalatot tálalja. Kutyája egészsége érdekében tartsa be az etetési utasításokat, és naponta adjon kutyájának sok mozgást.
Tárolja az ételt hűvös és száraz helyen. A lágyabb textúra megőrzése érdekében tartsa lezárt állapotban.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.