Dr. Mayer Ultra Protect fogkefe
23 520 Ft
18 520 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Dr. Mayer Ultra Protect GTS2090
Szonikus fogkefe a kiváló foghigiéniáért
A Dr. Mayer Ultra Protect GTS2090 egy modern szonikus fogkefe UV-állomással és továbbfejlesztett dinamikus szonikus technológiával.
Hatékony UV sterilizátor
Az UV-állomás a baktériumok akár 99,9%-át is eltávolítja a tisztítófejen.
Sterilizáljon egyszerre akár 3 fejet, és szabaduljon meg a nem kívánt baktériumoktól.
Tisztítófej cserejelző
180 napos tisztítás után a fejcsere-jelző villogni fog, emlékeztetőül a tisztítófej cseréjére.
Különböző tisztítási módok
A kefe akár 9 tisztítási szintet kínál - 3 üzemmódot (tisztítás, fehérítés, masszázs) és 3 intenzitást.
A tisztítási mód memória funkció megjegyzi az Ön által preferált módot és intenzitást.
Akkumulátor élettartama akár 30 nap
Biztonságos és tartós akkumulátor, akár 30 napos üzemidővel töltésenként.
Az induktív töltés és az alacsony töltöttségi szint jelzője biztosítja a kényelmes használatot.
Erőteljes kettős motor
A percenként akár 42 000 rezgésszámot elérő teljesítménynek és a továbbfejlesztett dinamikus hangtechnológiának köszönhetően maximális teljesítményt kap minimális nyomás és erőfeszítés mellett.
A kefe eltávolítja a lepedék 99,9%-át (10-szer többet, mint egy hagyományos kézi fogkefe), és segít alaposan megtisztítani még a nehezen hozzáférhető területeket is.
Kétperces időzítő a megfelelő tisztítási időhöz
Az időzítő segít betartani a fogorvosok által ajánlott tisztítási időt, és a 30 másodperces intervallumok emlékeztetnek arra, hogy a következő kvadránsra kell lépni.
Vízálló test és ergonomikus kialakítás
IPX7 vízálló test és ergonomikus modern kialakítás csúszásmentes felülettel a kényelmes fogápolás érdekében.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.