EPSON projektor CO-FH02, 1920x1080, 16:9, 3000ANSI, HDMI, USB, Android TV, 12000h élettartam ECO
Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.
Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
EPSON projektor CO-FH02
A termék jellemzői
Nagy vetítési terület otthon és az irodában.
Full HD felbontás a részletes képekért.
Android TV a tartalmak egyszerű eléréséhez.
3000 lumenes fénykibocsátás a fényes képért.
A lámpa élettartama 12000 óra ECO üzemmódban hosszú távú használathoz.
Nagy képernyős élmény
- Nézzen filmeket, játékokat és sportot a nagyképernyőn.
- Lenyűgöző 391 hüvelykes kép.
Könnyen állítható
- Keystone korrekció.
- Beépített Android és HDMI.
Hosszú élettartamú megoldások
- 18 év szórakozás egy lámpával.
Műszaki specifikációk
- 3LCD, RGB technológia folyadékkristályos zárral.
- Színes fénykibocsátás 3000 lumen - 2000 lumen (gazdaságos).
- Fehér fénykibocsátás 3000 lumen - 2000 lumen (gazdaságos).
- 1080p felbontás.
- 16:9 képarány.
- Fényforrás: UHE lámpa, 188 W, 6.000 óra élettartam, 12.000 óra élettartam (energiatakarékos üzemmódban).
A csatlakoztatása
- USB 2.0-A, USB 2.0, USB tápellátás, HDMI bemenet, IEEE 802.11a/b/g/n/n/ac vezeték nélküli LAN (WiFi 5).
- Android TV: Igen.
- Intelligens eszközkapcsolat: nem elérhető.
Általános információk
- Energiafogyasztás: 270 W (csúcs), 214 W (Eco), 0,5 W (készenléti üzemmód energiatakarékossággal).
- A termék méretei: 320 x 211 x 87 mm (szélesség x mélység x magasság).
- A termék súlya: 2,6 kg.
- Maximális zajszint: Gazdasági üzemmód: 29 dB (A).
- Hőmérséklet: 5° C - 40° C.
Garancia és csomagolás
- Garancia: 24 hónap a szállítóval.
- Mi van a dobozban: Android TV dongle, Főkészülék, tápkábel, Bevezető útmutató, Távirányító elemekkel, Felhasználói kézikönyv (CD), Garanciakártya.
- A csomag méretei: szélesség: 33,2 cm, magasság: 16,9 cm, hossz: 39,2 cm, súly: 4 kg.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.