ERGOTRON LX HD Sit-Stand Desk Mount LCD kar, polírozott, asztali kar max. 46" kijelző
172 540 Ft
149 105 Ft
117 406 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
ERGOTRON LX HD Sit-Stand Desk Mount LCD kar, polírozott, asztali kar max 46" kijelzővel Ez a sokoldalú kar számos alkalmazásban használható: nagyméretű monitorok, közepes méretű TV-k és multifunkciós számítógépek befogadására alkalmas 13,6 kg-ig (30 font). Az LX páratlan mozgástartományt biztosít, mivel képes alkalmazkodni a felhasználó ülő vagy álló testtartásához - 20 hüvelyk (51 cm) függőleges és 62 hüvelyk (157 cm) oldalirányú beállítással. A 20 hüvelykes (51 cm) magassági tartomány lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a kijelzővel való interakció közben ülve és állva mozogjanak. Az LCD kijelzőt 84 cm (33") magasságig hosszabbítja meg; használaton kívül eltolja a kijelzőt az útból Növeli a megtekintési kényelmet - segít csökkenteni a szem, a hát és a nyak megterhelését Javított ergonómiai beállítással frissítse az LCD monitorokat és televíziókat A szabadalmaztatott CF-mozgástechnológia prémium szintű, könnyű használatot biztosító beállítást biztosít A kar alsó oldalán található kábelkezelő kapcsok elvezetik és elrejtik a kábeleket Ideális helyszűke esetén - 12 cm-re (4,5") összehajtható az íróasztal hátuljától tárolási helyzetben Biztonságos telepítés - a kar, a hosszabbító és a talp közötti reteszeléses csatlakozások Átmegy az Ergotron 10 000 ciklusos mozgástesztjén, amely legalább öt évig biztosítja a problémamentes magasságállítás lehetőségét Leírás: LX HD Sit-Stand Desk Mount LCD-kar (polírozott alumínium) Tartalmazza az LX HD ülőállvány-kart, a hosszabbítót, az asztali rögzítő alapot, a tömszeletes rögzítő alapot, a 40 cm-es rudat, a VESA-konzolokat. Minőségi tesztelés: 10.000 ciklusos tesztet alkalmaznak az emelőmechanizmuson, amely biztosítja az évekig tartó problémamentes magasságbeállítást. * Súlykapacitás: 6,3-13,6 kg (14-30 font). A monitor mélysége befolyásolhatja a teherbírást † A monitor 75°-kal dönthető felfelé és 5°-kal lefelé ‡ Szerelési szabványok: VESA MIS-D, 75/100 (furatminta = 100 x 100 mm és 75 x 75 mm), MIS-E (furatminta = 200 x 100 mm), MIS-F (furatminta = CSAK 200 x 200 mm). A 400 x 200 mm, 400 x 300 mm vagy 400 x 400 mm furatmintájú MIS-F interfészhez külön rendelhető opcionális VESA konzoladapter-készlet (97-759). A kar, a hosszabbító és a talapzat közötti reteszeléses csatlakozások fokozott lopásgátlást biztosítanak, és megakadályozzák az ütések vagy rázkódások okozta esetleges szétkapcsolódásokat. Asztali bilincs legfeljebb 65 mm (2,5") vastagságú peremhez rögzíthető; a tömszelence rögzítése 0,5" és 2,5" (7-65 mm) közötti szélességű és legfeljebb 65 mm (2,5") vastagságú lyukon keresztül történik. A kar alsó oldalán lévő kábelkezelő kapcsok elvezetik és elrejtik a kábeleket A konfiguráció LX Sit-Stand billentyűzetkarral való kiegészítéséhez rendelje meg a 45-354-026 rendelést. A billentyűzetkart a pólus aljához rögzítse, miközben a kar fali rögzítő talpát szabadon hagyja. MEGJEGYZÉS: Az e termékre szerelt számítógépes rendszerekhez extra hosszú USB-, táp- vagy videokábelekre lehet szükség, hogy az álló és ülő magasság között át lehessen váltani. A termék súlya: 8 kg (17,5 font) Szállítási méretek: 64 x 38 x 19 cm (25" x 14,75" x 7,5") Szállítási súly: 9,1 kg (20 font)
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.