EZVIZ HP7 otthoni kaputelefon
123 325 Ft
114 760 Ft
90 362 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
EZVIZ HP7 - Intelligens otthoni videotelefon
Kényelmes kommunikáció és megbízható biztonság
Az EZVIZ HP7 otthoni kaputelefon kényelmes kommunikációt és megbízható biztonságot kínál. Kombinálja a kültéri videós kapucsengőt egy nagyméretű beltéri monitorral.
Kültéri csengő
A képérzékelő 1/2,7"-os Progressive Scan CMOS, amely támogatja az alacsony fényérzékenységet.
A lencse 2,0 mm @ F2,2, a látószög 162° (átlós).
A nappali és éjszakai üzemmódot automatikus váltással működő IR-szűrő biztosítja.
A 850 nm × 2 infravörös fény (max. 6 m) az éjszakai üzemmódban szerepel.
A kültéri csengő 2D/3D DNR funkcióval rendelkezik.
A felbontás 2048×1296, 2K.
A videó tömörítése H.265 / H.264.
A képkockasebesség maximum 15 képkocka másodpercenként.
Az intelligens riasztó érzékeli az emberi mozgást és folyamatosan figyeli a környezetet.
Hálózat
Támogatja a wifi-t: EEE802.11b, 802.11g, 802.11n, 802.11ac.
Frekvenciatartomány: 2,4G: 2,4 GHz ~ 2,4835 GHz; 5G: 5,15 GHz ~ 5,25 GHz.
A csatorna sávszélessége 20 MHz.
Megjelenítés
A kijelző mérete 7", érintőképernyővel.
A felbontás 1024 × 600.
Interfész
Beépített nagy teljesítményű hangszóró és nagy érzékenységű mikrofon (kültéri csengő és beltéri kijelző).
Támogatja az 512 GB-ig terjedő microSD-kártyát és az EZVIZ Cloud tárhelyet (belső kijelző).
Általános információk
Legfeljebb 20 csengőhang az egyéni beállításokhoz.
Élő nézet, lejátszás, kétirányú hívás, videóhívás.
Tápegység: DC 24V / 1,5A.
Energiafogyasztás: 8W, max. 24W.
Méretek: 180 × 111 × 15 mm.
Súly: 855 g.
Garancia: 2 év.
Galéria
További információ
További információért látogasson el aa gyártó honlapja.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.