Ezviz T30 intelligens aljzat
4 880 Ft
4 540 Ft
3 575 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Ezviz T30 intelligens aljzat
Vezérelje készülékeit bárhonnan
Ez az intelligens aljzat lehetővé teszi, hogy távolról vezérelje a lámpákat, ventilátorokat és egyebeket.
Ütemtervek és időzítők testreszabása
Ütemezze a készülék be- és kikapcsolását a megfelelő időben. Ellenőrizzen mindent távolról a mobiltelefonjával.
Hangalapú asszisztensekkel működik
Tele a kezed? Kérje meg a Google Home Assistantot vagy az Amazon Echót, hogy kapcsolja be vagy ki a készüléket.
A kijelző be- és kikapcsolása szükség szerint
Világos LED-ek ébresztik fel éjszaka? Kapcsolja ki a jelzőt az EZVIZ alkalmazással, és élvezze a zavartalan alvást.
Aljzat memóriával
Félelem az áramkimaradások okozta megszakításoktól? A T30 folytatja a terveket, amint helyreáll az áramszolgáltatás.
Kompakt és diszkrét
Úgy tervezték, hogy otthonát intelligenssé, de ne bonyolulttá tegye. Két egymás mellé csatlakoztatott aljzat nem zavarja egymást.
Biztonságos használat
A T30-as intelligens aljzat tűzálló anyagból készült, és megvédi készülékeit a balesetektől.
Modell paraméterek
- Hálózat: IEEE802.11 b/g/n, 2,4 GHz
- Wi-Fi hálózat párosítása: párosítás egy hozzáférési ponttal
- Távirányító: támogatott
- Időzítő kapcsoló: támogatott
- Visszaszámláló kapcsoló: támogatott
- Kézi kapcsoló: támogatott
- Hangvezérlés az Amazon Alexa és a Google Home segítségével: Támogatja a
- Villamosenergia-statisztika: Nem támogatott
- Kimeneti teljesítmény: Max. 2 300 W
- Maximális indítási idő: 30 s
- Anyag: magas tűzállósággal
- Üzemi hőmérséklet: 0 és 40 °C között
- Működési páratartalom: Max. 80%
- Tápellátás: 220-240 V váltakozó áram.
- Villamosenergia-fogyasztás: max. 1 kWh havonta
- Méretek: 51,67 x 51,67 x 85,59 mm
- Nettó súly: 86 g
A csomag tartalma
- Intelligens T30 aljzat
- Jogi információk
- Gyors útmutató
Tanúsítványok
CE/WEEE/ROHS/REACH
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.