Fiber Mounts NICE1 pozicionáló tartó LCD LED TV-hez
27 660 Ft
22 945 Ft
18 067 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Pozícionáló tartó LCD LED TV szálas tartó NICE1
TV-tartó 32-55", forgatható /- 90°, összecsukható 0-15°, kábelvezetéssel, sík korrekcióval, VESA 200x100-400x400, teherbírás 25kg.
Top TV tartó kiváló kialakítással
A Fiber Mounts NICE1 alkalmas 32-55"-es TV-készülékekhez.
Lehetővé teszi, hogy a TV-t mindkét oldalra merőlegesen elfordítsa, 15°-ig megdöntse, 4 cm-től 65 cm-ig eltávolítsa a faltól, és korrigálja a képernyő síkját.
Könnyű kezelhetőség és szilárd felépítés
A tartó karjai kábelfogantyúkkal vannak ellátva.
A konstrukció nagyon erős, még 25 kg-os maximális terhelés mellett sem lóg és nincs játék.
Tervezési kivitelezés és hosszú távú garancia
A tartó vonzó fekete kialakítású, és 5 év garanciával rendelkezik.
Műszaki adatok:
- Maximális terhelés: 25kg
- VESA szabványok támogatása: 200x100 és 400x400 között
- Ideális 32"-tól 55"-ig terjedő tévékészülékekhez
- Forgatás mindkét oldalra: /- 90°
- A TV lefelé dőlése: legfeljebb 15°-ig
- Minimális távolság a TV és a fal között: 40 mm
- A TV maximális kinyúlása a faltól: 650 mm-ig
- Képernyősík korrekció
- Masszív, acélszerkezet
- Precíz kivitelezés, könnyű pozicionálás Tv
- Fekete matt szín
- Garancia: 5 év
Támogatott VESA szabványok
A Fiber Mounts NICE1 támogatja a 200x100 és 400x400 közötti VESA szabványokat.
Alkalmas minden olyan típusú, márkájú és méretű televízió felakasztására, amely támogatja a fenti VESA szabványok bármelyikét, és súlya nem haladja meg a 25 kg-ot.
Univerzális használat minden TV-típushoz
A Fiber Mounts NICE1 alkalmas minden típusú és márkájú televízió felakasztására: LCD, LED, OLED, QLED, hajlított és Smart, HD, UHD TV.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.