HGNVK88002P - iGET akkumulátoros WiFi rendszer
146 230 Ft
89 890 Ft
70 780 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
iGET HOMEGUARD HGNVK88002P - Akkumulátoros WiFi rendszer
Termékkód: HGNVK88002P
EAN: 5060442178014
Termékleírás
Az iGET HOMEGUARD HGNVK88002P egy komplett, akkumulátoros WiFi rendszer az otthoni biztonsághoz.
Fő paraméterek
- Felvétel: FullHD felbontás 1080p (1920 x 1080), 1280x720, 640x360
- Csatornák száma: 8
- Távvezérlés: PC (Windows, MacOS), mobil, tablet (Android, iOS)
- Fotó- és videotárolás: 2,5" SATA HDD/SSD max. 2TB, külső USB-meghajtó max. 2TB, microSD kártya max. 128GB
- Internet/Ethernet kapcsolat, protokollok: RJ45 (LAN), 10/100 Mbps, HTTP, IPv4, TCP/IP, UPNP, RTSP, UDP, SMTP, NTP, DHCP, DNS, PPPoE, DDNS, FTP, FTP
Kamera paraméterek
- Felbontás: FullHD 1080p (1920x1080)
- Akkumulátor: Lítium-ion, 8700 mAh, 3,7 V, 32,19 Wh
- Kameraszög: 140°
- PIR érzékelő: 115°-os látószög, 10 m hatótávolság
- Ellenállás: por- és vízálló IP66
- Éjszakai látás: akár 25 m
A csomag tartalma
- NVR felvevő iGET HOMEGUARD HGNVK88002P
- 2x akkumulátoros kamera iGET HOMEGUARD HGNVK686CAMP
- 2x újratölthető 8700 mAh kapacitású kamera akkumulátor
- 1x hálózati adapter NVR felvevőhöz 12V 2A
- 1x hálózati adapter a kamerák feltöltéséhez 5V 2A
- 1x USB egér
- 1x Ethernet kábel 1m
- 4x matrica "Figyelmeztetés: 24 órán át őrzik"
- Gyorsindítási útmutató CZ, SK, PL
- CD teljes kezelési útmutató/szoftver PC-hez, HU
Műszaki paraméterek
- Felbontás: FullHD 1080p (1920×1080)
- Érzékelő: 1/2.7" CMOS
- Éjszakai látás: akár 25 m
- Betekintési szög: 140°, PIR érzékelő 115°
- Wi-Fi: .
- Kompatibilitás: iOS, Android, Windows, Mac OS
- Kétirányú hang: Igen
- Memóriakártya-nyílás: igen
- Tápellátás: a mellékelt 12V DC, 2A adapter használatával
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.