INTEL NUC Kit NUC11TNHi3, i3 Core 1115G4 / DDR4 / USB3.2 / LAN / Wi-Fi / IUHD / M.2 (Tiger Canyon)
Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.
Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
INTEL NUC Kit NUC11TNHi3, i3 Core 1115G4/DDR4/USB3.2/LAN/Wi-Fi/IUHD/M.2 (Tiger Canyon)
EAN: 5032037204934
Műszaki specifikációk
Processzor generáció: Intel Core™ 11.
Indulás dátuma: 21. negyedév
Támogatott operációs rendszerek: Windows 10, 64 bites*, Windows 10 IoT Enterprise*, Red Hat Linux*, Ubuntu 20.04 LTS*.
Lemezméret: UCFF (4" x 4")
Belső meghajtóformátum: M.2 és 2,5"-os meghajtó
Processzor: Intel Core™ i3-1115G4 (6M gyorsítótár, akár 4,10 GHz)
Magok száma: 2
Szálak száma: 4
Maximális turbófrekvencia: 4,10 GHz
Memória és tárolás
Maximális memóriaméret: 64 GB
Memóriatípusok: DDR4-3200 1,2V SO-DIMM memória
A memóriacsatornák maximális száma: 2
DIMM-ek maximális száma: 2
Processzor grafika
Grafika: Intel UHD Graphics a 11. generációs Intel processzorokhoz
Integrált grafika: igen
Grafikus kimenet: Kettős HDMI 2.0b HDMI CEC-kel, kettős DP 1.4a C-típuson keresztül
Támogatott kijelzők száma: 4
Bővítési lehetőségek
PCI Express: 4. generációs (m.2 slot 22x80); 3. generációs (egyébként)
PCI Express konfiguráció: PCIe x4 Gen 4: M.2 22x80 (M kulcs)PCIe x1 Gen 3: M.2 22x42 (B kulcs)PCIe x1: M.2 22x30 (E kulcs)
I/O specifikációk
USB portok száma: 4
USB konfiguráció:Előlap: 2x USB 3.2BHátul: 2x USB 4 (C típus), 1x USB 3.2, 1x USB 2.0Belső: 1x USB 3.2 to m.2 22x42 (csapok), 2x USB 2.0 (fejlécek)
Hálózat: LAN Intel Ethernet vezérlő i225-LM
Vezeték nélküli: Intel Wi-Fi 6 AX201
Bluetooth: Igen
Thunderbolt™ portok száma: 1x Thunderbolt™ 4, 1x Thunderbolt™ 3
Csomagolási specifikációk
Alvázméretek (hosszúság x szélesség x magasság): 117 x 112 x 54 mm
Fejlett technológia
Intel Virtualization Technology for Directed I/O (VT-d): igen
Intel virtualizációs technológia (VT-x): igen
Intel Platform Trust Technology (Intel PTT): igen
Új Intel AES utasítások: igen
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.