DELL PC OptiPlex Plus 7010 SFF/260W/TPM/i5-13500/8GB/256GB SSD/Integrált/vPro/Kb/Mouse/W11 Pro/3Y PS NBD
338 035 Ft
308 530 Ft
242 937 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
DELL PC OptiPlex Plus 7010 SFF
EAN: 5397184800416
Műszaki paraméterek
Alváz: OptiPlex Small Form Plus, 260 W-os bronz tápegység, TPM
Processzor: 13. generációs Intel Core™ i5-13500, 6 8 mag, 2,5 GHz-től 4,8 GHz-ig, 65 W
Memória: 8 GB DDR5
Merevlemez: 256 GB, M.2 2230, PCIe NVMe, SSD, 35-ös osztályú
Grafika: integrált Intel grafika
Billentyűzet: Dell vezetékes billentyűzet-KB216 - szlovák (QWERTZ) - fekete
Egér: Dell optikai egér-MS116 - fekete
Operációs rendszer: Windows 11 Pro, angol, cseh, magyar, lengyel, szlovák, lengyel, szlovák
vPro: Intel vPro Enterprise
Szín: Fekete
Szolgáltatás: 3Y ProSpt
Csatlakoztathatóság
- Bekapcsoló gomb
- A merevlemez-meghajtó aktivitásának jelzőfénye
- SD kártyaolvasó (opcionális)
- Univerzális audio port
- Optikai meghajtó (opcionális)
- USB 2.0 PowerShare funkcióval
- USB 3.2 Gen 2
- USB 3.2 Gen 2x2 Type-C
- Line-out/line-in audio port újrafeladatosítása
- Soros/PS2 port (opcionális)
- 3x DisplayPort 1.4a (egyenként 4096 x 2304@60Hz-ig)
- Opcionális videó port: C típusú USB DisplayPort Alt móddal: HDMI 2.1, VGA, USB Type-C
- RJ-45 Ethernet
- Két bővítőkártya-nyílás
- Tápkábel csatlakozó
- Tápegység diagnosztikai lámpa
- Biztonsági kábelnyílás
- Lakatos gyűrű
Méretek és súly
Szélesség: 92,60 mm (3,65 in.)
Mélység: 292,80 mm (11,53 in.)
Magasság: 290,00 mm (11,42 in.)
Súly (min): 3,68 kg (8,1 font)
Súly (max): 4,87 kg (10,72 font)
DELL műszaki támogatás és ProSupport Hotline
Szlovák Köztársaság: 421 2 5750 83 03, 421 2 5750 69 81
Cseh Köztársaság: 420 225 772 711, 420 225 772 969
További információa gyártó honlapja.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.