LENOVO hálózati adapter USB-C 65 W AC adapter (CE)
Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.
Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Lenovo 65 W szabványos váltóáramú adapter (USB Type-C)
Ez a Delta által gyártott kereskedelmi adapter. Ezenkívül olyan áramkörökkel rendelkeznek, amelyek megvédik a rendszert a túlmelegedéstől
Bemenet: 100V ~ 240V; 50/60 Hz
Kimenet: 65W; PowerDelivery 20V / 3,25A; 15V / 3A; 9V / 2A; 5V / 2A
Méretek: 28.5mmx46mmx108mm
Súly: 222g
Támogatott modellek:
X1 Tablet Gen 2 (# 20JB, 20JC)
ThinkPad 11e 5th Gen (# 20LQ, 20LR)
ThinkPad Yoga 11e, 5. generáció (# 20LM, 20LN)
ThinkPad 13 2nd Gen Win (# 20J1,20J2)
ThinkPad 13 Chrome (# 20GL, 20GM)
ThinkPad 13 Win (# 20GJ, 20GK)
11. Chromebook 4. generáció (# 20HX, 20J0)
Yoga 11e Chromebook 4th Gen (# 20HW, 20HY)
A475 (# 20KL, 20KM)
A275 (# 20KC, 20KD)
E580 (# 20KS, 20 kt)
E480 (# 20KQ, 20KN)
X380 Yoga (# 20LH, 20LJ, 20LK)
Yoga 370 (# 20JH, 20JJ)
L380 Yoga (# 20M7, 20M8)
L380 (# 20M5.20M6)
L580 (# 20LW, 20LX)
L480 (# 20LS, 20LT)
T580 (# 20L9.20LA)
T480 (# 20L5, 20L6)
T480s (# 20L7,20L8)
T570 (# 20H9.20HA, 20JW, 20JX)
T470 (# 20HD, 20HE, 20JM, 20JN #)
T470s (# 20HF, 20HG, 20JS, 20JT)
ThinkPad 25 (# 20K7)
P52s (# 20LB, 20LC)
X1 Yoga 3rd Gen (# 20LD, 20LE, 20LF, 20LG)
X280 (# 20KE, 20KF)
X1 Carbon 6. generáció (# 20 kg, 20 kH)
X1 Yoga 2nd Gen (# 20JF, 20JG, 20JE, 20JD)
X1 Carbon 5. generáció (# 20HQ, 20HR, 20K3, 20K4)
X270 (# 20HM, 20HN, 20K5, 20K6)
V320 (# 81AH)
Y520-15IKBA
Y520-15IKBM
320S-14IKB
320S-15IKB
520S-14IKB
720S-13IKB
V320 (# 81AH)
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.