Levoit Core300S SMART - Intelligens légtisztító
Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.
Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Levoit Core300S SMART - Intelligens légtisztító berendezés
A Levoit Core300S SMART egy intelligens légtisztító. Ideális allergiásoknak, asztmásoknak és azoknak, akik tiszta levegőt szeretnének lélegezni.
A szennyeződések akár 99,97%-át eltávolítja
A kiváló minőségű 3 rétegű szűrésnek köszönhetően a HEPA H13 szűrővel és a szabadalmaztatott VortexairTM technológia maximális légkeringetésével a káros anyagok és szennyeződések akár 99,97%-át is eltávolítja.
Egyszerű működés
A légtisztító kezelése egyszerű. Vezérelheti közvetlenül a kijelzőn, az Android és Apple (iOS) okoseszközökön lévő alkalmazáson keresztül, vagy hanggal az Alexa segítségével.
Csendes éjszakai üzemmód
Éjszaka értékelni fogja a QuietKEAPTM technológia által támogatott éjszakai üzemmódot. A működés csak 22 dB zajt kelt, így az alvásodat nem zavarja meg.
Fő jellemzők
- Levoit 300S intelligens légtisztító
- Kiváló minőségű szűrőrendszer - HEPA H13 szűrők és ARCTM formula
- Szűrő állapotának nyomon követése okostelefonon keresztül
- Maximális légkeringés a szobában a szabadalmaztatott VortexAirTM technológiának köszönhetően
- Kompatibilis az Android, Apple (iOS), Amazon Alexa és Google Assistant okoseszközökkel.
- 4 légtisztítási fokozat
- 195 m3/h CAD teljesítmény 23W mellett - energiatakarékos működés - Energy star besorolású
- Tanúsítás allergiásoknak
- 2,4 GHz-es WiFi vagy Bluetooth kapcsolat
AirSightTM PLUS technológia
Az AirSightTM PLUS intelligens szennyezésérzékelés a levegő minőségének egy speciális porlézer-érzékelővel történő vizsgálatán alapul. Ez képes akár 3-szor kisebb szennyező részecskéket is érzékelni, mint az általánosan használt infravörös érzékelők.
Levegőtisztaság-jelzés
A levegő tisztaságát 4 szinten jelzi a tényleges szennyezettségnek megfelelően, mindegyiknek saját színe van: Kiváló/kék, jó/zöld, átlagos/narancs, rossz/piros.
Kiváló minőségű háromlépcsős szűrőrendszer és HEPA H13
A légszűrés 3 rétegben történik. Az első egy nejlon külső szűrő, a második réteg egy HEPA H13 szűrő, az utolsó pedig egy nagy hatékonyságú szénszűrő.
Maximális légkeringés a szabadalmaztatott VortexairTM technológiával
A szabadalmaztatott VortexAirTM technológia maximális légkeringést biztosít a helyiségben, így a levegő tiszta és friss marad.
Vezérlés Android okoseszközön, iOS-en vagy hanggal az Amazon Alexa segítségével
A Levoit 300S intelligens légtisztítót közvetlenül a kijelzőn vagy az Android és Apple okostelefonokra és táblagépekre készült alkalmazáson keresztül vezérelheti.
QuietKEAPTM technológia a csendes működésért
A szabadalmaztatott QuietKEAPTM technológiának köszönhetően észre sem veszi, hogy a Levoit Core 300S fut. A zavartalan alvás érdekében egy speciális éjszakai üzemmódot terveztünk, amelynek zajszintje mindössze 22 dB.
Műszaki adatok
- Levegőteljesítmény: 195 m3/h
- Ajánlott szobaméret: legfeljebb 41 m²
- Tápellátás: AC 220-240V~50/60Hz
- Teljesítmény: 15W
- Zajszint: 22-47dB
- Méretek: 22 × 22 × 36 cm
- Súly: 2.7kg
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.