MadMan állványtartó

Illusztrációs kép

MadMan állványtartó
MadMan állványtartó
MadMan állványtartó
MadMan állványtartó
Megr. száma
32107558
OEM
MDMTRIPODMOUNT
Gyártó
Madman
Hűségpontok: 158
0 értékelés
Raktáron 4 db, 16.5.2024 Önnél

3 160 Ft

2 488 Ft Áfa nélkül

Legalacsonyabb ár az elmúlt 30 napban: 3 115 Ft
Raktáron 4 db, 16.5.2024 Önnél

3 160 Ft

2 488 Ft Áfa nélkül

Ezek a termékek is érdekelhetik Önt

Leírás és specifikációk

MadMan Tripod rögzítés GoPro-hoz (állvány rögzítés)

EAN: 8594176660264

Fedezze fel a GoPro kamera új lehetőségeit

Csatlakoztassa GoPro kameráját bármilyen, állványcsavarral ellátott tartozékhoz, hogy bővítse a felhasználási lehetőségeket.

Könnyű kezelhetőség

A fényképezőgép rögzítése az állványra gyors és egyszerű. Csak rögzítse a fényképezőgépet az egyik oldalra, az állványt pedig a másikra.

Rugalmas és tartós anyag

A tartozék kiváló minőségű és tartós anyagból készült, így nem kell aggódnia a tartósság miatt.

A csomag tartalma:

  • 1x MadMan állványtartó GoPro-hoz (állványtartó)

Kompatibilitás:

  • GoPro HD sisak HERO
  • GoPro HD Motorsport HERO
  • GoPro HD Surf HERO
  • GoPro HD HERO Naked
  • GoPro HD HERO 960
  • GoPro Hero HD 1080p
  • GoPro HERO 2
  • GoPro HD HERO2 Outdoor Edition
  • GoPro HD HERO2 Motorsport kiadás
  • GoPro HD HERO2 Surf Edition
  • GoPro HERO3
  • GoPro HERO3 WHITE
  • GoPro HERO3 SILVER
  • GoPro HERO3 BLACK
  • GoPro HERO3 FEHÉR
  • GoPro HERO3 SILVER
  • GoPro HERO3 BLACK
  • GoPro HERO4 SILVER
  • GoPro HERO4 BLACK
  • GoPro HERO
  • GoPro HERO5 SESSION
  • GoPro HERO5 BLACK
  • ISAW kamerák
  • ISAW Extreme
  • ActionPro kamerák
  • ACTION PRO X7
  • MagiCam SD sorozatú kamerák
  • MagiCam SD18
  • MagiCam SD21
  • MagiCam SD71
  • LAMAX ACTION kamerák

Paraméterek

Termék típusa
Tartozék típusa
Gyártó

Tanácsadás

Gyakori kérdések

Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?

Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15.  - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.

Melyik cég szállítja ki az árut?

Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/

Személyes átvételre van lehetőség?

Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.

Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?

Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.

Fizethetek a futárnál kártyával?

Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.

Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?

A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.

Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?

A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia. 

Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?

A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.

Letudok adni rendelést telefonon keresztük?

A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.

Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?

A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/

Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?

A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"

Mik a hűségpontok?

A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.

Mit jelent az online kártyás fizetés?

A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.

A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.

Segítségre van szüksége? Keressen minket!

Tanácsadó
a választásban
Átvételi pontok. 2722 átvételi pontunk van.
Széles választék. Több mint 51000 terméket kínálunk.
Nálunk van ideje. Az árut 30 napon belül visszaküldheti.
Megjutalmazzuk Önt. Minden vásárlás után hűségpontot kap.

Az ügyfelek dicsérnek minket

92% az ügyfeleink elégedettsége a múlt hónapban (április)