MANHATTAN TV mennyezeti tartó, forgatható (0-25°/360°, 37"-70", max. 50kg)
27 135 Ft
25 000 Ft
19 685 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
MANHATTAN Mennyezeti tartó TV-hez
Forgatható (0-25°/360°), 37"-70" képernyőkhöz, max. 50kg
Leírás
A Manhattan TV mennyezeti tartóját úgy tervezték, hogy illeszkedjen a legtöbb 37"-tól 70"-ig terjedő lapos és ívelt képernyőhöz.
A tartószerkezet akár 50 kg-ot is elbír, és tartós porszórt acélból készült a biztonságos és biztonságos fej feletti felszerelés érdekében.
Jellemzők
- Forgatás: /- 180°
- Dőlés: 0-25°
- Állítható magasság: 1060 és 1560 mm között
- A rúd felső részének átmérője: 48 mm
- A rúd alsó részének átmérője: 40 mm
- A mennyezeti lemez szélessége: 200 mm
Telepítés és használat
Ez a tartó ideális konferenciatermekhez, lobbikhoz, osztálytermekhez, digitális táblákhoz, nyomkövetéshez és sok más alkalmazáshoz.
Lehetővé teszi, hogy a képernyő 360°-ban elforduljon a pólus körül, és akár 25°-ban a közönség felé dönthető az optimális láthatóság érdekében.
A konzol teleszkópos rúddal van felszerelve, amely lehetővé teszi a képernyő magasságának beállítását a mennyezettől való kívánt távolsághoz 1060 és 1560 mm között.
A telepítés egyszerű, csak rögzítse a beépített kampókkal ellátott, mellékelt függőleges konzolokat a TV-hez, majd a TV-t biztonságosan akassza a konzolra.
Kialakítás és kábelkezelés
A Manhattan konzolt úgy tervezték, hogy sík és ferde mennyezetekhez egyaránt illeszkedjen. A mennyezeti lemez /- 60°-ban állítható.
A belső kábelrendezés elrejtve és rendezetten tartja a kábeleket a professzionális megjelenésű telepítés érdekében.
Szabványok és garancia
A tartó megfelel a VESA szabványoknak: 200x200, 300x300, 400x200, 400x400, 600x400, és élethosszig tartó garanciával rendelkezik.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.