Nedis WIFIWK10CGS - Vízforraló | Wi-Fi | 1,7 l | Üveg | 60,70,80,90,100 °C | Hőmérséklet kijelző | 360° forgatható

Illusztrációs kép

Nedis WIFIWK10CGS - Vízforraló | Wi-Fi | 1,7 l | Üveg | 60,70,80,90,100 °C | Hőmérséklet kijelző | 360° forgatható
Megr. száma
AG900324
OEM
WIFIWK10CGS
Gyártó
Nedis
Hűségpontok: 1406
0 értékelés
Elfogyott

Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.

Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.

Ezek a termékek is érdekelhetik Önt

Leírás és specifikációk

SmartLife elektromos vízforraló Wi-Fi | 1,7 l | Üveg | 60,70,80,90,100 °C | Hőmérséklet kijelző | 360 fokos forgatás | Rejtett fűtőelem | Strix® vezérlő | Szárazfőzés elleni védelem | Android™ / IOS Tegye egyszerűbbé és okosabbá mindennapjait ezzel a Smart vízforralóval. Csatlakoztassa a vízforralót Wi-Fi hálózatához a Nedis SmartLife alkalmazással, töltse fel vízzel és irányítsa bárhol. Kapcsolja be a vízforralót egy gombnyomással a telefonján vagy egy egyszerű hangutasítással kedvenc hangalapú asszisztensének, akár az ágyban fekve, akár a szoba másik végében ülve, akár hazafelé tartva. Az okos vízforraló nemcsak forralni tudja a vizet, hanem melegíteni is, és a kívánt hőmérsékleten tartani. Mindezt az alkalmazásban, hangutasításokkal vagy a vízforraló fogantyújának tetején található LED-es érintőképernyőn lehet beállítani. A hőmérséklet 10°-os intervallumokban állítható 40-100°C között, így biztosítva a tökéletes csésze teát. Az aktuális hőmérséklet az alkalmazásban és a vízforraló kijelzőjén is megjelenik. A kék háttérvilágítás a vízforralóval együtt bekapcsol, a kívánt hőmérséklet elérését pedig hangjelzés és push értesítés jelzi. A rozsdamentes acél elemekkel ellátott üvegtartály 1,7 liter vizet tartalmaz, és időtlen dizájnjával bármelyik konyhába vagy irodába illik. A kivehető vízkőszűrő csökkenti az italokban lévő vízkő mennyiségét. A rozsdamentes acél alap minimalista, és lehetővé teszi a vízforraló 360°-os elforgatását. Kombinálja a vízforralót más Nedis SmartLife termékekkel, például lámpákkal, intelligens dugaljakkal, érzékelőkkel és fűtőtestekkel, hogy tökéletes okos reggelt varázsoljon magának. Tulajdonságok - Közvetlenül csatlakozik a Wi-Fi hálózathoz, így nincs szükség további hubra - Vezérelje a vízforralót az alkalmazással, állítson be automatikus üzemmódot vagy ütemezést, vagy használja a hangvezérlést az Amazon Alexa vagy a Google Home asszisztensekkel kombinálva. - Állítható hőmérséklet-tartomány 40-100°C között, 10°-os intervallumokkal - Érintőgombok a fogantyún - Felmelegíti a vizet a kívánt hőmérsékletre vagy felforralja és a kívánt hőmérsékleten tartja azt - 1,7 literes üvegtartály rozsdamentes acél elemekkel - Kivehető vízkőszűrő az italok vízkőmentesítéséhez - A minimalista kerek rozsdamentes acél alap lehetővé teszi a vízforraló 360°-os elforgatását - Kombinálható más Nedis SmartLife termékekkel, például lámpákkal, intelligens dugaljakkal, érzékelőkkel és fűtőtestekkel, hogy megteremtse a tökéletes intelligens reggelt. - Kék háttérvilágítás, amikor a vízforraló be van kapcsolva A csomag tartalma Intelligens vízforraló Bázis Termékleírások Kábeltároló Igen Jelzőfény Igen Csúszásgátló alj Igen Figyelmeztető jelzés Igen Hőmérsékletjelző Igen Tápellátás típusa Hálózati tápellátás Maximális antennaerősítés 2,5 dBi Anyag Üveg Rozsdamentes acél Vízszintjelző Igen Tartály űrtartalma 1,7 l Száraz főzés elleni védelem Igen Rejtett fűtőelem Igen 360 fokos forgathatóság Igen Strix® vezérlő Igen Vízforraló Korsó alakú Maximális energiafogyasztás 2200 W Maximális adóteljesítmény 18 dBm Letölthető Android™ alkalmazás IOS LED világítás Igen Hőmérséklet kijelzés Digitális Anyag Fedőüveg Átviteli frekvenciatartomány 2412 - 2472 MHz F típusú csatlakozó (CEE 7/7) Wi-Fi vezeték nélküli technológia Állítható hőmérséklet 60,70,80,90,100 °C Tápkábel hossza 0,75 m Bemeneti feszültség 220 - 240 V AC

Paraméterek

Tanácsadás

Gyakori kérdések

Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?

Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15.  - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.

Melyik cég szállítja ki az árut?

Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/

Személyes átvételre van lehetőség?

Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.

Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?

Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.

Fizethetek a futárnál kártyával?

Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.

Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?

A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.

Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?

A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia. 

Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?

A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.

Letudok adni rendelést telefonon keresztük?

A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.

Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?

A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/

Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?

A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"

Mik a hűségpontok?

A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.

Mit jelent az online kártyás fizetés?

A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.

A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.

Segítségre van szüksége? Keressen minket!

Tanácsadó
a választásban
Átvételi pontok. 2721 átvételi pontunk van.
Széles választék. Több mint 52000 terméket kínálunk.
Nálunk van ideje. Az árut 30 napon belül visszaküldheti.
Megjutalmazzuk Önt. Minden vásárlás után hűségpontot kap.

Az ügyfelek dicsérnek minket

92% az ügyfeleink elégedettsége a múlt hónapban (április)