Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10.4, 4/64GB, Wifi, EU, kék
188 820 Ft
120 620 Ft
94 976 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10.4, 64GB, Wifi, EU, kék
Home
A Galaxy Tab S6 Lite a szuper hordozható jegyzetelő társad.
Tervezés
Könnyű és vékony testével ez a tablet könnyen hordozható.
S toll
A mellékelt S Pen ideális a dokumentumok rajzolásához és szerkesztéséhez.
Tanulmány
Az S Pen segítségével könnyen követheted az előadásokat és felkészülhetsz a vizsgákra.
Gyakorlati eset
A mágnessel ellátott védőtok praktikus és stílusos.
Megjelenítés
A 10,4"-os kijelző rengeteg helyet kínál a szórakozáshoz és a munkához.
Teljesítmény
A táblagép nagy sebességet, hosszú akkumulátor-üzemidőt és microSD-kártya-támogatást kínál.
Kompatibilitás
Zökkenőmentesen szinkronizálódik Galaxy okostelefonjával.
Szemek
A sötét üzemmód csökkenti a szem megerőltetését és meghosszabbítja az akkumulátor élettartamát.
Spotify
A Spotify on Galaxy segítségével többféleképpen is hangolhatja lejátszási listáját.
Műszaki specifikációk
- Kijelző: 10,4" TFT
- Kijelző felbontása: 2000 × 1200 (WUXGA )
- Processzor: Exynos9611
- Magok száma: 8
- Magfrekvencia: 2,3 GHz, 1,7 GHz
- Operációs rendszer: Android
- Működési memória: 4 GB
- Belső memória: 64 GB
- Memóriakártya-támogatás: microSD, legfeljebb 1 TB-ig
- Hátsó kamera: 8,0 Mpx
- Elülső kamera: 5 Mpx
- Bluetooth: v5.0 (LE legfeljebb 2 Mbps)
- Wi-Fi: 802.11 a/b/g/n/ac 2.4G 5GHz, VHT80 MIMO
- Fejhallgató bemenet: 3,5 mm-es jack
- USB verzió: USB 2.0
- Helymeghatározó rendszer: GPS, Glonass, Beidou
- Akkumulátor kapacitás: 7040mAh
- Magasság: 244,5 mm
- Szélesség: 154,3 mm
- Mélység: 7,0 mm
- Súly: 465g
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.