SM-X716 Tab S9 128GB 11 5G Bg SAMSUNG SAMSUNG
389 030 Ft
370 110 Ft
291 425 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
SAMSUNG Galaxy Tab S9 5G bézs színű
Modell: SM-X716BZEAEUE
A SAMSUNG Galaxy Tab S9 5G elegáns bézs színben lenyűgözi Önt fejlett technológiájával és erőteljes összetevőivel.
Operációs rendszer és processzor
A táblagépet a One UI 5.1 operációs rendszerrel szerelték fel, amely az Android 13-on alapul. A készülék gyors és zökkenőmentes működéséért a Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 processzor felel.
Memória és tárolás
A 8 GB RAM és a 128 GB belső tárhely elegendő helyet biztosít az adatok számára. A táblagép legfeljebb 1 TB-os MicroSD-kártyákat támogat.
Megjelenítés
A 11" WQXGA 2560×1600 felbontású kijelző tiszta és éles képet nyújt. A kijelző finomsága 275 PPI, fényereje pedig 420 nits. A kijelző 2x Dynamic AMOLED, és 120 Hz-es frissítési frekvenciával rendelkezik.
Kamerák
Az elülső ultraszéles látószögű kamera felbontása 12 MP. A hátsó kamera 13 MP felbontású.
Csatlakoztathatóság és érzékelők
A táblagép támogatja az 5G (SIM eSIM), a Wi-Fi és a Bluetooth 5.3 szabványt. IP68-as vízálló és támogatja az S Pen-tollat.
Hang és navigáció
A minőségi hangélményért az AKG Quad Speakers hangszórók felelősek. A táblagép támogatja a GPS / GLONASS / BDS / GALILEO navigációt.
Akkumulátor és méretek
Az akkumulátor kapacitása 8400 mAh, és támogatja a szupergyors 45 W-os töltést. A táblagép méretei 165,8 × 254,3 × 5,9 mm, súlya pedig 500 g.
Csomagolás
A csomag tartalmazza a táblagépet, az S Pen-t, a gyorsindítási útmutatót, a SIM-kártya tűt és az USB-C adatkábelt (1,8 m).
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.