Solight TE81W meteorológiai állomás, extra nagy színes LCD, hőmérséklet, páratartalom, nyomás, RCC, USB töltés, fehér
Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.
Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Solight TE81W időjárás-állomás
Általános leírás
A modern Solight TE81W időjárásállomás a kültéri és beltéri értékek egyértelmű nyomon követését biztosítja. Legfőbb előnye az extra nagyméretű színes LCD kijelző, amely az összes mért adatot megjeleníti.
Időjárási állomás paraméterei
Az időjárás-állomás 0°C és 50°C közötti beltéri hőmérsékletet és -40°C és 60°C közötti kültéri hőmérsékletet mér. A beltéri és kültéri páratartalmat 20% és 95% között méri. A légköri nyomást 600 hPa/mb és 1100 hPa/mb között méri.
USB töltés és értesítések
Az időjárás-állomás 5V/1000mA DC USB töltőadapterrel van felszerelve, és figyelmeztet, ha a beállított külső hőmérsékletet elérte.
Memória és érzékelők
Tárolja a külső és belső hőmérséklet és páratartalom minimum és maximum értékeit. Lehetősége van akár 3 vezeték nélküli érzékelő csatlakoztatására, az érzékelők közötti ciklikus váltás funkcióval.
Kijelző és kezelőszervek
A 7,5" (17,0 x 9,4 cm) kijelző színes háttérvilágítással rendelkezik. A kijelző energiatakarékos üzemmóddal és 5 háttérvilágítási szinttel rendelkezik. A vezérlőgombok könnyen elérhetők az időjárás-állomás oldalsó peremén.
Teljesítmény
A főegység 2 x AA (LR03) elemmel (nem tartozék) és AC 230V,50Hz /DC 5V, 1200mA adapterrel (tartozék) működik. Az érzékelő 2 x AA (LR03) elemmel működik (nem tartozék).
Szín és méretek
Az időjárás-állomás fehér színű, méretei: 20,5 x 13 x 3 cm max.
Időjárás-előrejelzés és egyéb funkciók
Az időjárás-állomás 6 grafikus szinten kínál időjárás-előrejelzést trendjelzővel. Megjeleníti mind az időjárásállomás, mind a vezeték nélküli érzékelő akkumulátorának töltöttségi szintjét és a komfortfokozatot. Ezenkívül rendelkezik riasztási funkcióval, intervallummal és 5 perces ébresztési késleltetéssel.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.