TAS1106 STÍLUS TASSIMO PEACH BOSCH

- 66%

Illusztrációs kép

TAS1106 STÍLUS TASSIMO PEACH BOSCH
TAS1106 STÍLUS TASSIMO PEACH BOSCH
TAS1106 STÍLUS TASSIMO PEACH BOSCH
TAS1106 STÍLUS TASSIMO PEACH BOSCH
TAS1106 STÍLUS TASSIMO PEACH BOSCH
TAS1106 STÍLUS TASSIMO PEACH BOSCH
TAS1106 STÍLUS TASSIMO PEACH BOSCH
TAS1106 STÍLUS TASSIMO PEACH BOSCH
Megr. száma
741012326
Gyártó
BOSCH
Hűségpontok: 682
1 értékelés
Elfogyott

Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.

Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.

Ezek a termékek is érdekelhetik Önt

Leírás és specifikációk

TAS1106 STÍLUS TASSIMO BOSQUE BOSCH

Kompakt kapszulás kávéfőző minden kávérajongónak.

Automatikus italkészítés

Egy gombnyomással forró italok széles választékát készítheti el.

Szabadalmaztatott INTELLIBREW technológia

Automatikus italkészítés optimális méret, hőmérséklet és főzési idő mellett.

Automatikus leállítás és tisztítás

A kávéfőző használat után automatikusan kikapcsol és megtisztítja magát, így energiát és időt takarít meg.

Az alkatrészek mosogatógépben moshatók

Könnyű karbantartás az egyes részek mosogatógépben való mosásának köszönhetően.

Kompakt méretek

Ideális kis konyhákba, ahol minden centiméter számít.

Víztartály 0,7L

Több ital kényelmes elkészítése anélkül, hogy újra kellene tölteni a vizet.

Felvett teljesítmény 1400W

Elegendő energiát biztosít az italok gyors és hatékony elkészítéséhez.

  • EAN: 4242005194346

Paraméterek

Márka
Espresso típus

Vélemények a termékről TAS1106 STÍLUS TASSIMO PEACH BOSCH

Ezeket az értékeléseket olyan vásárlók írták, akik a TonerPartners.hu-n keresztül vásárolták meg ezt a terméket.

Ellenőrzött vásárló 12345 Hasznos Nem hasznos
Modern technika
Ellenőrzött vásárló 12345 Hasznos Nem hasznos
Gyors kiszállitas
Nagyon jó csak egy pici hátrány a kávékspszulat rendelni lrhet csak. Üzletben nem találtunk.
Ellenőrzött vásárló 12345 Hasznos Nem hasznos
Finom kávét főz, és szép is.
Üzletben nem kapható még a kapszula, csak online.
Ellenőrzött vásárló 12345 Hasznos Nem hasznos
K*rva jó
Nincs
Több mutatása »

Tanácsadás

Gyakori kérdések

Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?

Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15.  - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.

Melyik cég szállítja ki az árut?

Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/

Személyes átvételre van lehetőség?

Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.

Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?

Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.

Fizethetek a futárnál kártyával?

Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.

Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?

A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.

Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?

A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia. 

Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?

A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.

Letudok adni rendelést telefonon keresztük?

A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.

Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?

A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/

Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?

A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"

Mik a hűségpontok?

A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.

Mit jelent az online kártyás fizetés?

A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.

A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.

Segítségre van szüksége? Keressen minket!

Tanácsadó
a választásban
Átvételi pontok. 2681 átvételi pontunk van.
Széles választék. Több mint 51000 terméket kínálunk.
Nálunk van ideje. Az árut 30 napon belül visszaküldheti.
Megjutalmazzuk Önt. Minden vásárlás után hűségpontot kap.

Az ügyfelek dicsérnek minket

92% az ügyfeleink elégedettsége a múlt hónapban (március)