Tecno Spark 10 Pro NFC 8GB/128GB Gyöngyházfehér

- 25%

Illusztrációs kép

Tecno Spark 10 Pro NFC 8GB/128GB Gyöngyházfehér
Tecno Spark 10 Pro NFC 8GB/128GB Gyöngyházfehér
Tecno Spark 10 Pro NFC 8GB/128GB Gyöngyházfehér
Tecno Spark 10 Pro NFC 8GB/128GB Gyöngyházfehér
Tecno Spark 10 Pro NFC 8GB/128GB Gyöngyházfehér
Tecno Spark 10 Pro NFC 8GB/128GB Gyöngyházfehér
Tecno Spark 10 Pro NFC 8GB/128GB Gyöngyházfehér
Tecno Spark 10 Pro NFC 8GB/128GB Gyöngyházfehér
Tecno Spark 10 Pro NFC 8GB/128GB Gyöngyházfehér
Megr. száma
31093021
OEM
SP10PPW
Gyártó
TECNO Mobile
Hűségpontok: 2572
0 értékelés
Elfogyott

Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.

Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.

Ezek a termékek is érdekelhetik Önt

Leírás és specifikációk

Tecno Spark 10 Pro NFC 8GB/128GB Gyöngyházfehér

Fedezzen fel egy új vizuális élményt

A 6,8 hüvelykes FHD kijelző 90 Hz-es frissítési frekvenciával magával ragadó vizuális élményt nyújt.

Hihetetlen kitartás

Szuper 5000 mAh-s akkumulátor és 18 W-os gyorstöltés a hosszú órákon át tartó játékhoz vagy telefonhívásokhoz.

A tökéletes szelfi minden körülmények között

3 fokozatban állítható fényerő és 32 megapixeles, ultraéles előlapi kamera a tökéletes szelfikhez még a legzordabb körülmények között is.

Különleges szépség

Fokozza a csillogását, és adja vissza a szépséget, amely csak Önt illeti. A SPARK 10 Pro az Ön személyes stylistja.

Nagyszerű éjszakai szűrők és Super Night algoritmus

Fantasztikus éjszakai jelenetek rögzítése a változó éjszakai szűrőstílusokkal és a Super Night algoritmussal.

Vlogok minden helyzetben

Számos videokészítési funkció. Legyen életed sztárja!

Intelligens fókusz

Az észlelt objektum automatikus fókuszálása. Soha ne maradjon le egy gyönyörű pillanatról.

G88 játékprocesszor

A G88 okta-core játékchip a lelkes játékosok számára. Beépített mesterséges intelligencia a zökkenőmentes működésért.

NFC és tartós csillagüveg

Azonnal üzletelhetsz az NFC segítségével, és élvezd az egyedi dizájnt a tartós Starry Glass üveggel.

Műszaki specifikációk

  • Modell: KI7
  • Kijelző: 6,8" FHD
  • Frissítési frekvencia: 90Hz
  • Kijelző felbontása: 1080x2460
  • Processzor: MediaTek Helio G88
  • Magok száma: 8
  • Operációs rendszer: Android 13
  • Működési memória: 8 GB
  • Belső memória: 128 GB
  • Memóriakártya-támogatás: igen
  • Hátsó kamera: 50 Mpx
  • Elülső kamera: 32 Mpx
  • Bluetooth: 5.3
  • Wi-Fi: 2.4
  • Fejhallgató bemenet: 3,5 mm-es jack
  • USB verzió: USB-C
  • Dupla SIM / SIM-kártya típusa: kettős SIM, nano SIM
  • Akkumulátor kapacitás: 5000 mAh
  • Gyorstöltés: igen, 18W
  • FM rádió: Igen
  • GPS: Igen
  • NFC: Igen
  • Magasság: 168,41 mm
  • Szélesség: 76,21 mm
  • Mélység: 8,46 mm
  • Súly: 208 g

A csomag tartalma

Telefon, töltő, védőtok, SIM-kivető eszköz, fejhallgató, gyors útmutató, jótállási kártya

Paraméterek

Operációs rendszer
Típus
Vezeték nélküli technológia
Adatszolgáltatások
Kártya konfiguráció
A kivágás alakja a kijelzőn
A fő SIM-kártya típusa
Másodlagos SIM-kártya típusa

Tanácsadás

Gyakori kérdések

Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?

Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15.  - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.

Melyik cég szállítja ki az árut?

Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/

Személyes átvételre van lehetőség?

Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.

Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?

Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.

Fizethetek a futárnál kártyával?

Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.

Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?

A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.

Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?

A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia. 

Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?

A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.

Letudok adni rendelést telefonon keresztük?

A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.

Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?

A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/

Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?

A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"

Mik a hűségpontok?

A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.

Mit jelent az online kártyás fizetés?

A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.

A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.

Segítségre van szüksége? Keressen minket!

Tanácsadó
a választásban
Átvételi pontok. 2721 átvételi pontunk van.
Széles választék. Több mint 53000 terméket kínálunk.
Nálunk van ideje. Az árut 30 napon belül visszaküldheti.
Megjutalmazzuk Önt. Minden vásárlás után hűségpontot kap.

Az ügyfelek dicsérnek minket

92% az ügyfeleink elégedettsége a múlt hónapban (április)