VÁLTÁS Új Super Mario Bros U Deluxe

- 12%

Illusztrációs kép

VÁLTÁS Új Super Mario Bros U Deluxe
VÁLTÁS Új Super Mario Bros U Deluxe
VÁLTÁS Új Super Mario Bros U Deluxe
VÁLTÁS Új Super Mario Bros U Deluxe
VÁLTÁS Új Super Mario Bros U Deluxe
VÁLTÁS Új Super Mario Bros U Deluxe
VÁLTÁS Új Super Mario Bros U Deluxe
Megr. száma
3669301
OEM
NSS468
Gyártó
Nintendo
Hűségpontok: 992
0 értékelés
Raktáron 2 db, 13.5.2024 Önnél

22 504 Ft

19 850 Ft

15 630 Ft Áfa nélkül

Legalacsonyabb ár az elmúlt 30 napban: 19 595 Ft
Raktáron 2 db, 13.5.2024 Önnél

19 850 Ft

22 504 Ft

15 630 Ft Áfa nélkül

Ezek a termékek is érdekelhetik Önt

Leírás és specifikációk

SWITCH New Super Mario Bros U Deluxe

EAN: 045496423780

Home

Csatlakozz Mario, Luigi és barátaidhoz egy vidám kalandban!

Játék tartalma

Mentsd meg a Gomba Királyságot ebben a nagyszerű platformjátékban.

Két játékot tartalmaz: a New Super Mario Bros. U és a New Super Luigi U.

Játszható karakterek

A játékokban Nabbit és Toadette játszható karakterek.

Dupla szórakozás

Két játék egyben a dupla szórakozásért!

Vezérlők és tartozékok

Játékosonként csak egy Joy-Conra van szükséged.

Ketten is játszhatnak együtt anélkül, hogy további tartozékokat kellene vásárolni.

Szintek

Ugrálj végig 164 szinten a két fő játékmód egyikében.

További játékmódok

Élvezd a szórakozást három további játékmódban: Kihívások, Boost Rush és Érmecsata.

A karakterek sokszínűsége

Különböző karakterek széles választéka, amelyek egyedi jellemzőkkel rendelkeznek, és befolyásolják a játékmenetet.

Többjátékos

A többjátékos módban való játék még szórakoztatóbb a játékosok közötti interakcióknak köszönhetően.

Játékos segítségnyújtás

A játékhoz segítséget nyújt a súgógaléria, a segédvideók és a Super Guide.

Kihívások

Három további mód kínál lehetőséget a nehézség növelésére a kihívást kereső játékosok számára.

Egy játék két személyre

Oszd meg a kalandot egy barátoddal! A kétjátékos játékban csak egy-egy Joy-Conra van szükségetek.

Paraméterek

Termék típusa
Műfaj
Játék
Gyártó
Ezekhez a készülékekhez

Tanácsadás

Gyakori kérdések

Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?

Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15.  - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.

Melyik cég szállítja ki az árut?

Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/

Személyes átvételre van lehetőség?

Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.

Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?

Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.

Fizethetek a futárnál kártyával?

Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.

Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?

A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.

Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?

A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia. 

Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?

A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.

Letudok adni rendelést telefonon keresztük?

A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.

Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?

A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/

Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?

A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"

Mik a hűségpontok?

A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.

Mit jelent az online kártyás fizetés?

A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.

A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.

Segítségre van szüksége? Keressen minket!

Tanácsadó
a választásban
Átvételi pontok. 2705 átvételi pontunk van.
Széles választék. Több mint 52000 terméket kínálunk.
Nálunk van ideje. Az árut 30 napon belül visszaküldheti.
Megjutalmazzuk Önt. Minden vásárlás után hűségpontot kap.

Az ügyfelek dicsérnek minket

92% az ügyfeleink elégedettsége a múlt hónapban (április)