Viking kültéri power bank SKADI III, 30000 mAh, vezeték nélküli töltés
29 285 Ft
25 915 Ft
20 406 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Viking SKADI III - Kültéri energiatároló bank
A természet megbízható energiaforrása.
Tartósság és teljesítmény
Tartós ABS PC anyagból készült.
IP66 vízálló és ütésálló a kalandokért.
30000 mAh/111Wh kapacitás az összes eszközöd számára.
Energia bármikor, bárhol
Nem számítanak a körülmények, a SKADI III megadja a szükséges energiát.
Készen állsz bármilyen kihívásra, amit a természet hoz.
Gyors töltés
PD65W gyorstöltési támogatás a gyorsabb újratöltés érdekében.
USB-A és USB-C kimeneti portok a gyors töltéshez.
DC jack 2251 port laptop csatlakoztatásához.
15 W-os vezeték nélküli töltés a kábel nélküli helyzetekhez.
Főbb jellemzők:
- Akkumulátor kapacitás 30 000mAh/3.7V (111Wh)
- Gyors töltés támogatása PD65W-ig
- Ütés- és ütésálló feldolgozás
- Magas por- és vízállóság IP66
- Beépített LED-es zseblámpa SOS üzemmóddal
- Vezeték nélküli vezeték nélküli töltés 15W
A csomag tartalma:
- Powerbank Viking SKADI III
- USB-C-USB-C csatlakozókábel
- Csúszásgátló lemez
- Függőszíj
Műszaki adatok:
Modell: Viking SKADI III
Akkumulátor kapacitás: 30000mAh/111Wh
Az akkumulátor feszültsége: 3.7V
Típus: Li-polimer akkumulátor
Bemenetek: USB-C 5V/3A,9V/3A,12V/3A,15V/3A,20V/3A (PD60W max)
Kimenetek: 2 x USB-A 5V/3A, 9V/2A, 12V/1.5A (18W max)
USB-C 5V/3A,9V/3A,12V/3A,15V/3A,20V/3.25A (PD65W max)
DC - JACK (5525) 12V/2A max (24W max)
Vezeték nélküli (Qi): 15W (max)
Termék méretei: 175 x 93 x 47mm
Csomag mérete: 210 x 138 x 60mm
Súly: 820g
Anyag: ABS PC
Védelem: IP66 SHOCKPROOF
Üzemi hőmérséklet: 0-45°C
Tárolási hőmérséklet: -20~60°C
LED fény: teljes fény, villogó, SOS
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.