VU UNO 4K SE 1x kettős FBC-S/S2X tuner
117 225 Ft
108 095 Ft
85 114 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
VU UNO 4K SE 1x kettős FBC-S/S2X tuner
Új 4K vevőkészülék modell UHD felbontással és a legújabb HDR10 és HLG képszabványokkal.
Processzor és memória
Kétmagos ARM processzorral rendelkezik, melynek frekvenciája 1,7 GHz (12000 DMIPS), 2 GB DDR4 operatív memóriával és 4 GB eMMC flash memóriával.
Kijelző és merevlemez
A készülék 2,4"-os LCD-kijelzővel rendelkezik, és a kivehető fiókba 2,5"-os merevlemezes meghajtót is behelyezhet.
Cserélhető hangoló
A vevőegység egy cserélhető FBC DVB-S2 tunerrel rendelkezik.
Olvasó és CI slot
Egy kártyaolvasóval és egy CI-nyílással rendelkezik CI dekódermodul behelyezésére.
Internetkapcsolat
Beépített gigabites ethernet csatlakozási lehetőséggel rendelkezik az internetes hálózathoz való csatlakozáshoz, és lehetőség van wifi USB adapteren keresztül történő csatlakozásra is.
HDMI csatlakozók
A HDMI 2.0 kimeneten kívül a vevőegység rendelkezik egy HDMI IN csatlakozóval is, amelyhez egy külső, HDMI-kapcsolattal rendelkező eszköz csatlakoztatható.
USB-portok
Az USB-komponensek csatlakoztatásához a VU UNO 4K SE két beépített nagysebességű USB 3.0 porttal rendelkezik.
Alkalmazás- és programváltás
iOS és Android alkalmazásokat kínál, amelyekkel 1 másodpercnél rövidebb idő alatt válthatunk programokat.
Műszaki adatok:
- 1 x Plug & Play DVB-S2X FBC vagy DVB-C FBC
- 1 x kártyaolvasó
- 1 x CI slot
- 2 x HDMI 2.0 be-/kimenet
- 1 x RS232 RJ11 csatlakozón keresztül
- 2 x USB 3.0 (hátsó panel)
- 1 x Gigabites hálózati kártya
- 1 x S/PDIF optikai digitális hangkimenet
- 1 x Dual Core ARM V7, 2GB RAM és 4GB Flash
- 2,5" SATA - HDD (levehető)
Mediaplayer és formátumok
Médialejátszó az audio- és videoformátumok széles körű támogatásával, beleértve az olyan alkalmazásokat, mint a Kodi, YouTube, CSFD, Samba, DLNA, transzkódolás és még sok más.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.