3mk védőfólia ARC Samsung Galaxy S22 Ultra (SM-S908) készülékhez

- 45%

Illusztrációs kép

3mk védőfólia ARC  Samsung Galaxy S22 Ultra (SM-S908) készülékhez
Megr. száma
31404993
OEM
5903108454940
Gyártó
3mk
Hűségpontok: 112
0 értékelés
Raktáron 4 db, 13.5.2024 Önnél

4 065 Ft

2 255 Ft

1 776 Ft Áfa nélkül

Legalacsonyabb ár az elmúlt 30 napban: 2 250 Ft
Raktáron 4 db, 13.5.2024 Önnél

2 255 Ft

4 065 Ft

1 776 Ft Áfa nélkül

Ezek a termékek is érdekelhetik Önt

Leírás és specifikációk

3mk védőfólia ARC Samsung Galaxy S22 Ultra (SM-S908) készülékhez

Védi a lekerekített kijelzőket

Az ARC fóliát hajlított kijelzőkhöz tervezték. A teljes szélét védi a teljes kijelző védelme érdekében.

Olvasó kompatibilis

A fólia kompatibilis a mobilkészülékek kijelzőin található ujjlenyomat-olvasókkal.

Félig nedves telepítés

A zselével történő felszerelés pontos és tartós tapadást biztosít a kijelzők lekerekített szélein.

Self-heal™ technológia

Az ARC fólia öngyógyító hatással rendelkezik, amely lehetővé teszi, hogy a kisebb karcolások és sérülések 24 órán belül újra begyógyuljanak.

150%-os növekedés a kijelző tartósságában

A mindössze 0,17 mm-es vastagságnak és az akár 150%-kal megnövelt tartósságnak köszönhetően nem kell aggódnia a karcolások és ütések miatt.

Antimikrobiális bevonat

A SilverProtection tisztán tartja a telefont. Az antimikrobiális bevonat elpusztítja a vírusok, baktériumok, gombák és penészgombák 99%-át.

Fokozott ellenállás

A 0,21 mm vastag SilverProtection fólia megvédi okostelefonját, és 400%-kal növeli a képernyő ellenállását.

Öngyógyítás Self-Heal™

A SilverProtection védi az ívelt képernyő teljes felületét széltől-szélig, és regenerálja a kisebb karcolásokat.

Nedves telepítés

A fólia nedves ragasztása egy speciális géllel történik, amely 100%-ban biztonságos mind a kijelző, mind a készülék számára.

Csomagolás:

  • ARC fóliák
  • Alkalmazási gél
  • Spatula a kenéshez
  • Tisztító készlet

Csomagolási méretek: 19 x 11 x 0,3 cm (HxSxM)

Paraméterek

A tartozékok típusa
Gyártó

Tanácsadás

Gyakori kérdések

Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?

Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15.  - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.

Melyik cég szállítja ki az árut?

Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/

Személyes átvételre van lehetőség?

Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.

Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?

Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.

Fizethetek a futárnál kártyával?

Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.

Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?

A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.

Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?

A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia. 

Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?

A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.

Letudok adni rendelést telefonon keresztük?

A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.

Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?

A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/

Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?

A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"

Mik a hűségpontok?

A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.

Mit jelent az online kártyás fizetés?

A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.

A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.

Segítségre van szüksége? Keressen minket!

Tanácsadó
a választásban
Átvételi pontok. 2705 átvételi pontunk van.
Széles választék. Több mint 52000 terméket kínálunk.
Nálunk van ideje. Az árut 30 napon belül visszaküldheti.
Megjutalmazzuk Önt. Minden vásárlás után hűségpontot kap.

Az ügyfelek dicsérnek minket

92% az ügyfeleink elégedettsége a múlt hónapban (április)