ADATA PowerBank AP10000 - külső akkumulátor mobiltelefonhoz/tablethez 10000mAh, kék (37Wh) USB-C
Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.
Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
ADATA PowerBank AP10000 - külső akkumulátor mobilhoz/tablethez 10000mAh, kék színű
Termék EAN: 4710273771564
Termékleírás
Az ADATA P10000QCD PowerBank ideális útitárs. Nagy, 10 000 mAh kapacitással és három USB-porttal rendelkezik a gyors töltéshez.
Gyors töltési technológia
Gyorstöltési technológiák széles skáláját támogatja, beleértve a Qualcomm QC 3.0, USB PD 3.0, MTK PE1.1, Samsung AFC, HUAWEI SCP & FCP és OPPO VOOC technológiákat.
Több eszköz egyidejű töltése
A két USB-A porttal és egy USB-C porttal akár 5V/3A kimeneti árammal akár három készüléket is tölthet egyszerre.
Az USB-C kétirányú töltés előnyei
A PowerBank P10000QCD támogatja a kétirányú töltést USB-C-n keresztül. Így csak egy kábelre van szüksége az összes eszközéhez.
Az akkumulátor állapotának kijelzése
A világos digitális kijelzőn pontosan látható a tápegység állapota, így mindig áttekintheti a maradék energiát.
Áramköri védelem
Egy intelligens belső áramkör véd a túltöltés, a túlterhelés, a túlkisülés, a túlmelegedés, a rövidzárlat, a túlfeszültség és a túláram ellen.
Specifikációk:
- Kapacitás: 10 000 mAh (37 Wh)
- Bemenet: UBS-C: DC 5 V/3 A, 9 V/2 A, 18 W max.
- Kimenet: USB-A 1: DC 5 V/4,5 A, 9 V/2 A, 12 V/1,5 A, 22,5 W max.
- Kimenet: USB-A 2: DC 5 V/4,5 A, 9 V/2 A, 12 V/1,5 A, 22,5 W max.
- Kimenet: USB-C: DC 5 V/3 A, 9 V/2 A, 12 V/1,5 A, 18 W max.
- Gyors töltési technológia: Qualcomm QC 3.0 / USB PD 3.0 / MTK PE1.1 / Samsung AFC / HUAWEI SCP & FCP / OPPO VOOC
Tartozékok: USB-C kábel, felhasználói kézikönyv
Paraméterek
Vélemények a termékről ADATA PowerBank AP10000 - külső akkumulátor mobiltelefonhoz/tablethez 10000mAh, kék (37Wh) USB-C
Ezeket az értékeléseket olyan vásárlók írták, akik a TonerPartners.hu-n keresztül vásárolták meg ezt a terméket.
Gyorsan fel lehet tölteni.
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.