Viking kültéri power bank VIDAR II, 72000 mAh, vezeték nélküli töltés
81 595 Ft
78 190 Ft
61 567 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Viking kültéri power bank VIDAR II
Erőteljes társ a kalandok során
A VIKING VIDAR II kültéri powerbank ideális a kalandtúrákhoz. A 72000mAh kapacitással és 180W maximális kimeneti teljesítménnyel ez a powerbank készen áll az összes eszköz feltöltésére.
Kimenetek különböző eszközökhöz
- Szivargyújtó aljzat: 12V/15A
- EGYENÁRAM - JACK: 12/5A, 16.5V/4A, 20V/3.5A, 24V/3A
- USB-A: 5V/4.5A, 4.5V/5A, 9V/2A, 12V/1.5A
- USB-C: 5V/3A, 9V/3A, 12V/3A, 15V/3A, 20V/3A
- Vezeték nélküli (Qi): 10W
Töltési lehetőségek
Töltse a power bankot a hálózatról, más áramforrásról vagy egy Viking napelemmel.
Bemenetek:
- DC - JACK: 18-24V/4A (Max)
- Napelemes töltés: 80W (max)
- USB-C: 5V/3A, 9V/3A, 12V/3A, 15V/3A, 20V/3A
Praktikus az irodában
A Viking VIDAR II power bank ideális laptopok és más eszközök töltésére az irodában.
Tartós és erős
Az IP64-es védelemmel és vízállósággal ez a power bank készen áll az időjárás viszontagságaira.
LED zseblámpa
A beépített LED-es zseblámpa ideális kempingezéshez vagy vészvilágításként.
A csomag tartalmazza:
- Powerbank Viking VIDAR II
- Védő tok praktikus kábelzsebbel
- Adapter hálózati töltéshez (DC-JACK csatlakozó, európai dugó)
- Csatlakozókábel JACK csatlakozókkal
- 8 különböző csatlakozó a laptopok töltéséhez
- USB-C-USB-C csatlakozókábel
- USB-A és USB-C közötti csatlakozókábel
Műszaki adatok:
Modell: Viking VIDAR II
Kapacitás: 72000mAh/266.4Wh
Az akkumulátor feszültsége: 3.7V
Típus: Li-pol
Méretek: 230 x 125 x 44 mm
Súly: 1,33 kg
Anyag: ABS PC
IP védelem: IP65
Tanúsítás: CE, RoHS, MSDS, CE, UN38.3 kompatibilis
Üzemi hőmérséklet: 0°C ~ 45°C
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.