ADATA SSD 512GB XPG SPECTRIX S40G, PCIe Gen3x4 M.2 2280 (R:3500/W:3000 MB/s)

- 11%

Illusztrációs kép

ADATA SSD 512GB XPG SPECTRIX S40G, PCIe Gen3x4 M.2 2280 (R:3500/W:3000 MB/s)
Megr. száma
3424439
OEM
AS40G-512GT-C
Gyártó
A-Data
Hűségpontok: 929
0 értékelés
Raktáron 4 db, 10.5.2024 Önnél

20 890 Ft

18 590 Ft

14 638 Ft Áfa nélkül

Legalacsonyabb ár az elmúlt 30 napban: 18 360 Ft
Raktáron 4 db, 10.5.2024 Önnél

18 590 Ft

20 890 Ft

14 638 Ft Áfa nélkül

Ezek a termékek is érdekelhetik Önt

Leírás és specifikációk

XPG GAMMIX S11 Pro PCIe Gen3x4 M.2 2280-as merevlemez-meghajtó

A GAMMIX S11 Pro rendkívül gyors PCIe Gen3x4 interfészt használ és támogatja az NVMe 1.3 szabványt, így akár 3500/3000 MB/másodperc olvasási/írási sebességet biztosít. Az S11 Pro emellett olyan hűtőbordában kapott helyet, amely akár 10°C-kal csökkenti az SSD hőmérsékletét. 3D NAND Flash memóriával, valamint SLC gyorsítótárral, DRAM gyorsítótárral, végponttól végpontig tartó adatvédelemmel és LDPC ECC technológiával rendelkezik, hogy intenzív játék, renderelés, túlhajtás és más igényes alkalmazások során is megőrizze a nagy sebességet és az adatok integritását.

  • Ultragyors PCIe Gen3x4 interfész: akár 3500/3000 MB/s R/W sebességgel
  • NVMe 1.3 támogatás
  • 3D NAND Flash a nagyobb kapacitás és kitartás érdekében
  • Egyedülálló hűtőborda kialakítás - az SSD 10 °C-kal hűvösebb
  • Fejlett LDPC ECC technológia
  • SLC gyorsítótár és DRAM gyorsítótár
  • E2E és RAID Engine adatvédelem
  • Kompakt M.2 formátumú 2280 - ideális játékhoz és csúcskategóriás asztali számítógépekhez


MŰSZAKI ELŐÍRÁSOK

Kapacitás 256 GB
NAND Flash 3D TLC
Interfész PCIe Gen3x4
Formafaktor M.2 2280
MTBF 2 000 000 óra
Méretek (H x Sz x T) 22 x 80 x 6,1 mm
Súly 11g / 0.38 uncia
Energiafogyasztás 0,33W aktív (tipikus), 0,14W alvó (tipikus) (*energia-mérővel mérve)
Üzemi hőmérséklet 0°C ~ 70°C
Tárolási hőmérséklet -40°C ~ 85°C
Ütésállóság 1500G/0,5 ms
Tanúsítványok RoHS, CE, FCC, BSMI, VCCI, KC, KC
Garancia 5 év

.

Paraméterek

Formátum
Felület
Lemez típusa
Gyártó

Tanácsadás

Gyakori kérdések

Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?

Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15.  - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.

Melyik cég szállítja ki az árut?

Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/

Személyes átvételre van lehetőség?

Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.

Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?

Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.

Fizethetek a futárnál kártyával?

Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.

Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?

A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.

Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?

A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia. 

Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?

A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.

Letudok adni rendelést telefonon keresztük?

A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.

Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?

A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/

Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?

A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"

Mik a hűségpontok?

A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.

Mit jelent az online kártyás fizetés?

A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.

A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.

Segítségre van szüksége? Keressen minket!

Tanácsadó
a választásban
Átvételi pontok. 2694 átvételi pontunk van.
Széles választék. Több mint 52000 terméket kínálunk.
Nálunk van ideje. Az árut 30 napon belül visszaküldheti.
Megjutalmazzuk Önt. Minden vásárlás után hűségpontot kap.

Az ügyfelek dicsérnek minket

92% az ügyfeleink elégedettsége a múlt hónapban (április)