ADATA XPG tok VALOR AIR Mid-Tower, tápegység nélkül, 4x 120mm-es ventilátor, fehér
33 820 Ft
20 590 Ft
16 213 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
ADATA XPG VALORAIRMT Mid-Tower Case ADATA XPG VALORAIRMT Mid-Tower Case
Stílusos és kompakt kialakítás
Az ADATA XPG VALORAIRMT egy kompakt mid-tower ATX tok. Előlapjának kialakítása Streamline-Carving. Az oldalsó panel 3 mm-es edzett üvegből készült.
Rugalmas és kompatibilis
A szekrényt úgy tervezték, hogy kompatibilis legyen a leggyakoribb alkatrészekkel. Támogatja a legfeljebb 305 mm hosszú grafikus kártyákat és a legfeljebb 166 mm magas CPU-léghűtőket.
Könnyű karbantartás
A mágneses előlap és a szűrő eltávolítható, így könnyen és gyorsan tisztítható.
A csatlakoztatása
A tok két nagy sebességű USB 3.2 Gen 1 portot és egy 3,5 mm-es audio/mikrofon kombinált csatlakozót kínál.
Tárolási lehetőségek
A felhasználók két kivehető 2,5"-os HDD/SSD tányérral rendelkeznek a könnyű telepítés vagy csere érdekében. Lehetőség van HDD ketrec beszerelésére is, és két 3,5" vagy 2,5" plusz egy 3,5" meghajtó hozzáadására a tápegység fedelének eleje alatt.
Műszaki adatok
- Szekrényméret: .
- Támogatott alaplapméretek: ATX-ig
- Meghajtási pozíciók: 3,5" pozíció2, 2,5" pozíció2, 2,5"/3,5" pozíció1
- Bővítőhelyek: vízszintes 7
- Audio csatlakozók: 1
- USB 3.0: 2
- Edzett üveg:
- Radiátortartó: felül 240 mm, elöl 360/280/240 mm, alul 120 mm
- Hűtőtartók: felső 2 x 120mm, 2 x 140mm, elülső 3 x 120mm, 2 x 140mm, alsó 1 x 120mm
- Maximális CPU-hűtő méret: 165 mm
- GPU maximális hossza: 335 mm
- Maximális forráshossz: 160 mm
- Porszűrők: mágneses
Méret és súly: 460 x 210 x 371 mm
Mi van a dobozban: Hátsó ventilátor: 1 x 120mm
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.