Ajax Hub fehér (7561)
Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.
Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Ajax Hub fehér (7561)
Az Ajax Hub az Ajax biztonsági rendszer központi egysége. Összegyűjti a komponensek adatait és elemzi a fenyegetéseket.
Maximális teljesítmény
A Jeweller vezeték nélküli technológia akár 2000 méteres távolságban is lehetővé teszi a kommunikációt.
Az ARM processzor megfelelő teljesítményt nyújt a számítási műveletekhez.
A rendszer Ethernet-en keresztül kommunikál, a GSM-hálózaton keresztüli tartalékkapcsolattal.
A riasztásokat és egyéb eseményeket push-értesítések, SMS-üzenetek vagy hívások jelzik.
Akár 100 komponens is csatlakoztatható.
A rendszer akár 50 felhasználót is támogat, és közvetlen kapcsolatot biztosít egy felügyeleti és riasztásfogadó központhoz.
Harmadik féltől származó IP-kamerák támogatása.
Védelem a meghibásodás és szabotázs ellen
Minden csatlakozó és kapcsoló a készülék belsejében van elrejtve.
A ház védett a szabotázs ellen.
Figyelmeztetés, ha a külső tápellátás megszakad.
Akár 15 órán keresztül beépített akkumulátorral működik.
A csatlakoztatott alkatrészek ellenőrzési időközének beállítása 12 és 300 másodperc között.
Interferenciaérzékelő és -elnyomó rendszerek, kommunikációs titkosítás és hitelesítés.
A valós idejű operációs rendszer megvédi a rendszert a vírusoktól és a behatolásoktól.
A beépített GSM-modul tartalék kommunikációt biztosít az internet meghibásodása esetén.
Folyamatos frissítés a DeliverAnyway algoritmus segítségével még hálózati hiba esetén is.
Hibátlan működés
A rendszer még nagyon lassú internetkapcsolat esetén is teljesen működőképes - a 0,5 kbit/s GPRS elegendő.
Kétirányú kommunikáció az összetevőkkel a funkcionalitásuk rendszeres teszteléséhez és a könnyű beállításhoz.
Ingyenes automatikus szoftver- és firmware-frissítések.
Vezérelje a rendszert távirányítóval vagy ingyenes mobilalkalmazással (Android/iOS).
Az Ajax Hub az összes rendszeresemény előzményét tárolja a memóriában.
A geofence technológia emlékezteti Önt, hogy élesítse a rendszert, amikor elmegy, és hatástalanítsa, amikor hazaér.
Könnyű, professzionális szintű telepítés
Az interaktív kézikönyvnek és a SmartBracket tartóknak köszönhetően a rendszer 15 perc alatt telepíthető.
Az alkatrészek elérhetősége, az érzékelési zónák, a rádiózaj szintje és a kapcsolat minősége távolról, mobilalkalmazáson keresztül tesztelhető.
Új eszközök egyszerűen egy gombnyomással és egy QR-kód beolvasásával adhatók hozzá a rendszerhez.
Technológiai gyöngyszem
A készülék testébe épített, rendkívül vékony, mindössze 40 milliméter mélységű, 50 ~ 230 V-os váltóáramú hálózati adapter.
Műszaki adatok
- Méretek: 162,7 x 162,7 x 35,9 mm
- Súly: 320 g
- Tápegység: 110-250 V AC
- Rádiójel teljesítmény: 8,20 dBm / 6,60 mW (max. 25 mW)
- Üzemi hőmérséklet: 0 °C ~ 50 °C
- Csatlakoztathatóság: GSM (850/900/1800/1900 MHz), GPRS, Ethernet
- Kommunikációs protokoll: 868,0 - 868,6 MHz)
- Rádiójel hatótávolság: (nyílt térben)
- Támogatott SIM-kártyák: mini SIM 2G
- Tartalék akkumulátor: 2 Ah Li-Ion (tartalék idő akár 15 óra)
- IP kamera támogatás: igen (RTSP protokoll)
- Mobilalkalmazások: iOS 9 és újabb, Android 4.1 és újabb
- Maximális felhasználószám: 50
- A csatlakoztatott komponensek maximális száma: 100
- Maximális szobaszám: 50 (logikai felosztás)
- Szabotázs elleni védelem: Igen
- Biztonsági szint: 2 - alacsony vagy közepes kockázat
- Környezeti osztály: I. - beltéri
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.