Akuvox X933s Smart Android beltéri monitor 7´´

- 12%

Illusztrációs kép

Akuvox X933s Smart Android beltéri monitor 7´´
Akuvox X933s Smart Android beltéri monitor 7´´
Akuvox X933s Smart Android beltéri monitor 7´´
Akuvox X933s Smart Android beltéri monitor 7´´
Akuvox X933s Smart Android beltéri monitor 7´´
Megr. száma
32122269
OEM
X933s
Gyártó
Akuvox
Hűségpontok: 6680
0 értékelés
Elfogyott

Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.

Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.

Ezek a termékek is érdekelhetik Önt

Leírás és specifikációk

Akuvox X933s Smart Android beltéri monitor 7´´

Prémium beltéri Android SIP monitor 7"-os kapacitív érintőképernyővel.

Funkciók és jellemzők

Minőségi hang- és videokommunikációt biztosít más Akuvox video-ajtótelefonokkal.

Lehetővé teszi az általános Android-alkalmazások telepítését a kamerarendszerek képeinek megjelenítéséhez, az intelligens otthonok, biztonsági rendszerek vezérléséhez és így tovább.

Műszaki adatok

  • Műanyagból készült
  • Android 9.0
  • 7" érintőkapacitív IPS LCD kijelző, 16:10, 1280x800
  • Aktív mátrix TFT, transzmisszív típus
  • RAM 2GB, Flash 8GB
  • PoE IEEE802.3af vagy 12V DC
  • Képalkotási szögek: ±89°vízszintes, ±89°függőleges
  • Falra szerelés
  • Méretek: 205 x 148 x 22 mm

Interfész

  • Riasztás kimenet: 2x riasztás kimeneti relé (száraz érintkező)
  • Riasztás bemenet: 8x riasztás bemeneti csatlakozó
  • Bell In: 1x Bell bemeneti csatlakozó
  • RS485: 1x RS485 kommunikációs port

Hang és videó

  • Kettős mikrofonok, -26dB
  • Kettős hangszórók, 4? / 3W
  • G.711a, G.711µ, G.722 és G.729 kódok
  • HD 7 kHz-es hangminőség
  • Echo törlés
  • H.264 és H.263 kodek
  • RTSP támogatás

Hangalapú asszisztens

  • Legfeljebb 5 m távolság
  • Hangfelismerési pontosság 95%
  • Csak angolul

LAN és adminisztráció

  • Statikus vagy DHCP IP-cím
  • NTP-kiszolgáló az idő beállításához
  • Automatikus biztosítás: FTP/TFTP/HTTP/HTTP/HTTPS/PnP
  • Konfiguráció: webes kezelés, érintőképernyős LCD vagy automatikus üzembe helyezés

SIP

  • SIP v1 (RFC2543)
  • SIP v2 (RFC3261)
  • 2 SIP-fiók

Paraméterek

Termék típusa

Tanácsadás

Gyakori kérdések

Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?

Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15.  - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.

Melyik cég szállítja ki az árut?

Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/

Személyes átvételre van lehetőség?

Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.

Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?

Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.

Fizethetek a futárnál kártyával?

Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.

Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?

A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.

Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?

A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia. 

Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?

A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.

Letudok adni rendelést telefonon keresztük?

A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.

Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?

A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/

Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?

A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"

Mik a hűségpontok?

A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.

Mit jelent az online kártyás fizetés?

A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.

A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.

Segítségre van szüksége? Keressen minket!

Tanácsadó
a választásban
Átvételi pontok. 2700 átvételi pontunk van.
Széles választék. Több mint 52000 terméket kínálunk.
Nálunk van ideje. Az árut 30 napon belül visszaküldheti.
Megjutalmazzuk Önt. Minden vásárlás után hűségpontot kap.

Az ügyfelek dicsérnek minket

92% az ügyfeleink elégedettsége a múlt hónapban (április)