Alligator D950 Dual SIM, ezüst
20 535 Ft
16 169 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Alligator D950 Dual SIM, ezüst
Kényelem és stílus egyben
Elegáns és könnyen kezelhető telefon mindennapi használatra. Stílusos, praktikus és funkcionális.
Finomhangolt menük és nagyszerű funkciók
Képes menük, könnyen olvasható betűtípusok, naptár emlékeztetőkkel, multimédiás MMS-üzenetek, számológép, lejátszó és más népszerű funkciók.
SOS lokátor
Egyetlen gombnyomással aktiválhat egy segélyhívást, és küldheti el telefonja helyzetét a térképen.
Távoli telefonkezelés
Adjon hozzá névjegyeket és emlékeztetőket a naptárához SMS-ben! A telefon helyét és állapotát is lekérdezheti.
Exkluzív design
Vékony fémtest, hatalmas 3,5"-os kijelző és nagyszerű kijelző. Kényelmes billentyűzet különálló gombokkal.
Műszaki paraméterek
- Magasság: 152 mm
- Szélesség: 64 mm
- Mélység: 10,8 mm
- Kijelző típusa: színes TFT
- Kijelző mérete: 3,5"
- Felbontás: 320x480 px HVGA
- Akkumulátor típusa: 2000 mAh Li-Ion
- Készenléti idő: akár 6 nap
- Beszélgetési idő : legfeljebb 3 óra
- Telefonos kapcsolat memória: 1000
- SMS memória: 1000
- MicroSD kártyahely: IGEN
- Sávok: 850/900/1800/1900Mhz
- SIM-kártya típusa: 2x normál SIM
- Csatlakozó: micro USB
- Kihangosító fejhallgató: jack 3,5 mm
- Zseblámpa: .
- Ébresztőóra: igen
- Számológép: Igen
- FM rádió: Igen
- SIM eszközkészlet támogatása: Igen
- SOS gomb: hibrid
- SOS gomb típusa: központi billentyűzet gomb (8 másodperc)
- SOS gombok száma: 5
- SOS SMS: Igen
- SOS lokátor: igen
- Rezgés: igen
- Kamera: 2Mpix (interpolációval)
A csomag tartalma
Mobiltelefon D950, akkumulátor, töltő, felhasználói kézikönyv
Nyelvi változatok: cseh, szlovák, angol, német, orosz, ukrán, lengyel, lengyel, magyar, francia, francia
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.