Apple iPhone 11 Pro Midnight Green 64 GB (megújítva)
276 940 Ft
211 595 Ft
166 610 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Renewd® iPhone 11 Pro Éjféli zöld 64GB
Renewd® - a fenntartható választás az új iPhone-odhoz.
Hozzájáruljon egy zöldebb jövőhöz és takarítson meg pénzt!
Minőség és megbízhatóság
A Renewd® iPhone egy használt iPhone, amely a lehető legjobb minőségű és műszakilag hibátlan.
Minden egyes eladott iPhone Renewd® után egy etiópiai erdőtelepítési projektet támogatunk.
Bizonyított minőség
A Renewd® iPhone-t tanúsított szakértők gondosan ellenőrzik és tisztítják, és a gyártó hivatalos szoftverével tesztelik.
Biztosítjuk, hogy minden készülék 100%-ban eredeti alkatrészeket tartalmazzon és tökéletes műszaki állapotban legyen.
Fenntartható csomagolás és frissítések
Minden iPhone Renewd® fenntartható csomagolásban kerül forgalomba, és a próbaidőszakban elérhető legújabb iOS-verzióra van frissítve.
Tanúsítás
Az iPhone Renewd® hivatalos Dutch Refurbished tanúsítvánnyal érkezik.
Ezt a tanúsítványt világszerte elismerik a használt elektronikai cikkek esetében, és csak olyan termékek és vállalatok kapják meg, amelyek megfelelnek a szigorú minőségi és szolgáltatási követelményeknek.
Fenntarthatóság és szolgáltatások
A Renewd® folyamat teljes mértékben összhangban van a gyártó folyamatával, így termékeink még fenntarthatóbbá válnak.
Csak eredeti alkatrészeket használunk, és megfelelünk az Apple szigorú fenntarthatósági követelményeinek.
Kiváló szolgáltatást nyújtunk, és ha bármilyen probléma merülne fel, 2 év garancia illeti meg Önt, és igénybe veheti ingyenes átvételi és visszaszállítási szolgáltatásunkat.
Renewd® - megfizethető és környezetbarát!
Felhívjuk figyelmét, hogy ezek használt termékek, és minimális használati nyomokat mutathatnak.
Összefoglaló
- Megfizethető és környezetbarát
- 100%-ban eredeti alkatrészek
- A legszigorúbb ellenőrzés a piacon
- Teljesen a gyártónak megfelelően
- Ingyenes áruátvétel és -visszaszállítás
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.