Apple iPhone 15 Pro Max/1TB/Fehér Titan
800 215 Ft
780 680 Ft
614 709 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Apple iPhone 15 Pro Max/1TB/Fehér Titan
Termékkód: 195949049842
Egyedi design
Az első iPhone repülőgépipari titánszerkezettel.
Ugyanaz az anyag, mint az űrhajóké.
A legkönnyebb Pro modellek a piacon.
Különleges jellemzők
SOS segélyhívás.
Autóbaleset-érzékelés.
Kompatibilis a MagSafe tartozékokkal.
Dinamikus sziget.
Műszaki specifikációk
Operációs rendszer: iOS 17.
A17 Pro chip - 6-magos CPU/ 6-magos GPU/ 16-magos Neural Engine.
Felhasználói memória: 1 TB.
Megjelenítés
6,7" Super Retina XDR kijelző.
Felbontás 2796 × 1290, 460 képpont per hüvelyk.
Támogatott hálózatok
Két SIM-kártya (két aktív eSIM vagy egy nano-SIM és egy eSIM).
5G MIMO 4×4 technológiával.
Gigabites LTE.
Csatlakoztathatóság
USB-C/ Támogatja az USB 3-nál akár 20x gyorsabb adatátvitelt.
Wi-Fi 6E.
Bluetooth 5.3.
NFC olvasó üzemmóddal.
Érzékelők
Face ID.
Nagy dinamikatartományú giroszkóp.
Nagy túlterhelést érzékelő gyorsulásmérő.
LiDAR szkenner.
Kamera
Professzionális fotórendszer (48MP-es fő kamera, 12MP-es ultra nagylátószögű kamera, 12MP-es telefotó kamera).
4K videó 24 fps, 25 fps, 30 fps vagy 60 fps sebességgel.
Akkumulátorok
Beépített újratölthető lítium-ion akkumulátor.
Vezeték nélküli töltés MagSafe vagy Qi segítségével.
Akár 29 órányi videolejátszás.
20 W-os vagy nagyobb teljesítményű adapterrel 30 perc alatt akár 50%-ra is feltölthető.
Méretek és súly
Méretek: 159,9 x 76,7 x 8,25 mm.
Súly: 221 g.
A csomag tartalma
iPhone 15 Pro Max.
USB-C töltőkábel.
Garancia
12 hónap.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.