Apple iPhone 15 Pro Max/256GB/Kék Titan
596 505 Ft
565 970 Ft
445 646 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Apple iPhone 15 Pro Max
EAN: 195949048760
Szín: Titán kék
Operációs rendszer: iOS 17
Memória: 256 GB
Tervezés és kivitelezés
Az első iPhone, amelyet repüléstechnikai titánból építettek.
A történelem legkönnyebb Pro modelljei.
Megjelenítés
6,7" Super Retina XDR kijelző.
Felbontás 2796 × 1290, 460 képpont per hüvelyk.
Processzor
A17 Pro chip - 6-magos CPU/ 6-magos GPU/ 16-magos Neural Engine.
Hálózatok és összekapcsolhatóság
- Dupla SIM (két aktív eSIM vagy egy nano-SIM és egy eSIM)
- GSM/EDGE, UMTS/HSPA , DC-HSDPA, 5G (6 GHz alatti sávok) MIMO 4×4 technológiával, Gigabit LTE
- Kétfrekvenciás GPS (GPS, GLONASS, Galileo, QZSS, BeiDou és NavIC)
- USB-C/ Az USB 3-hoz képest akár 20x gyorsabb adatátvitelt támogat
- Wi-Fi 6E, Bluetooth 5.3, NFC olvasó móddal
Érzékelők
- Face ID, Front TrueDepth kamera az arcfelismeréshez
- Gyroszkóp nagy dinamikus tartományban, gyorsulásmérő nagy torlódást érzékel
- Két környezeti fényérzékelő, Barométer, Közelségérzékelő
- LiDAR szkenner
Kamera
Hátul:
Professzionális fotórendszer (48MP-es fő kamera, 12MP-es ultra nagy látószögű kamera, 12MP-es telefotó kamera)
4K videó 24 fps, 25 fps, 30 fps vagy 60 fps sebességgel
Elöl:
TrueDepth - 12MP fotók/ f/1.9 rekeszérték
4K videó 24 fps, 25 fps, 30 fps vagy 60 fps sebességgel
Akkumulátorok
Beépített újratölthető lítium-ion akkumulátor
Vezeték nélküli töltés MagSafe vagy Qi segítségével
Akár 29 órányi videolejátszás
20 W-os vagy erősebb adapterrel 30 perc alatt 50%-ra töltődik fel.
Méretek és súly
Méretek: 159,9 x 76,7 x 8,25 mm
Súly: 221 g
A csomag tartalma
- iPhone 15 Pro Max
- USB-C töltőkábel
Garancia
12 hónap
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.