ASUS CPU vízhűtő AIO ROG RYUJIN III 240
126 860 Ft
105 810 Ft
83 315 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
ASUS CPU vízhűtő AIO ROG RYUJIN III 240
Az ASUS ROG RYUJIN III 240S fokozott hűtési teljesítményt nyújt a számítógéped számára.
Jellemzők
- A 3,5 hüvelykes LCD-kijelzőn rendszerstatisztikák vagy egyedi grafikák láthatók.
- A beépített Axial-tech ventilátor akár 35°C-kal csökkenti az alaplap hőmérsékletét.
- Az Asetek szivattyú és a 8. generációs hűtőlemez alacsonyabb CPU-hőmérsékletet biztosít.
- A fonott csövek nagyobb kapacitással juttatják a folyadékot a hűtőhöz.
- Három 120 mm-es Noctua ventilátor biztosítja a csendes hűtést.
Műszaki adatok
Vízblokk
- Méret: 89 x 91 x 101 mm
- Blokk anyaga (CPU lap): réz
- Beépített ventilátor: igen
- Beépített ventilátor fordulatszám: 5100 RPM /- 10%
- Beépített ventilátor légáram: 21,08 CFM
Szivattyú
- Szivattyús megoldás: az Asetek 8. generációs szivattyúja
- Motor fordulatszám: 800 - 3600 RPM /- 10%
Cooler
- Radiátor méretei: 279,5 x 120 x 30 mm
- Radiátor anyaga: alumínium
- Cső hossza: 400 mm
Ventilátor
- Méret: 2 x ventilátorhely (120 x 120 x 25 mm)
- Sebesség: 450 - 2000 RPM /- 10%
- Statikus nyomás: 3,94 mm H2O
- Légáramlás: 71,6 CFM / 121,8 m3h
- Zaj: 29,7 dB(A)
Különleges jellemzők
- Kijelző: 3,5" színes LCD kijelző
Kompatibilitás
- Intel: LGA 1700, 1200, 115x
- AMD: AM5, AM4
Mi van a dobozban
- 1 x CPU vízhűtő (előre felhordott hővegyület)
- 2 x 120 mm-es hűtőventilátor
- 1 x 1-2 ventilátor elosztó kábel
- 1 x Tartozékkészlet csavarokkal és konzolokkal
- 1 x Gyors útmutató
- 1 x ROG matrica
- 1 x ROG kábelrendező
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.