ASUS CPU vízhűtő AIO ROG RYUO III 360 ARGB, 3x120mm
128 790 Ft
101 409 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
ASUS CPU vízhűtő AIO ROG RYUO III 360 ARGB, 3x120mm
Termék EAN: 4711081927945
Általános leírás
Az ASUS ROG ROG RYUO III 360 ARGB egy CPU vízhűtő a legújabb, 8. generációs Asetek szivattyúval. Végső hűtőteljesítményt nyújt, és az exkluzív ASUS Anime Matrix™ - egy mini LED-tábla anime tartalmak, rendszerstatisztikák és egyéni animációk megjelenítésére.
Jellemzők
- 3-fázisú szivattyúmotor a nagyobb áramlás és az alacsonyabb impedancia érdekében
- Prémium ROG ARGB ventilátorok a nagy légáramlásért és optimalizált zajszintért
- Alumínium alkatrészek és vákuum bevonatok a nagy tartósság és esztétikum érdekében
Műszaki adatok
Vízblokk
- Méretek: 89 x 89 x 68,3 mm
- Anyag: réz
Szivattyú
- Típus: 8. generációs Asetek
- Motor fordulatszám: 800 - 2,600 /- 300 RPM
Radiátor
- Méretek: 399,5 x 120 x 30 mm
- Anyag: alumínium
- Csőhossz: 400 mm
Ventilátor
- Típus: ROG FAN MODEL 12 ARGB
- Méret: 3 x 120mm
- Sebesség: 2200 /- 300 RPM
- Légáramlás: 70,07 CFM
- Zajszint: 36,45 dB(A)
Különleges jellemzők
- Megjelenítés: LED: Anime mátrix
- AURA Sync támogatás: Igen
Kompatibilitás
- Intel: LGA 1700, 1200, 115x
- AMD: AM5, AM4
A csomag a következőket tartalmazza
- CPU folyadékhűtő (előre felhordott hőpasztával)
- 3 x 120 mm-es hűtőventilátor
- 1-3 ventilátor elosztó kábel
- 1-4 ARGB osztó kábel
- Csavarok és konzolok kiegészítő csomagja
- Gyorsindítási útmutató
- ROG matrica
- ROG kábelrendező
Garancia
6 év
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.