ASUS CPU vízhűtő AIO ROG STRIX LC II 360, 3x120mm
97 790 Ft
77 000 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
ASUS CPU vízhűtő AIO ROG STRIX LC II 360
A ROG STRIX LC II 360 egy All-In-One CPU vízhűtő.
Fő jellemzők
- Aura Sync technológia
- Intel LGA 1700, 1200, 1150, 1151, 1152, 1155, 1156, 2011, 2011-3, 2066 processzorok támogatása
- AMD AM4/TR4 processzor támogatás
- Három 120 mm-es ROG hűtőventilátor
Szivattyú és ventilátorok
A hetedik generációs Asetek szivattyú kivételes hűtést és minimális zajt biztosít 840 fordulat/perc működési tartományban.
Három ROG által tervezett hűtőborda ventilátor biztosítja az optimális légáramlást és statikus nyomást.
Világítás és tervezés
Az ARGB világítás az NCVM bevonatú szivattyúházon elegáns, modern dizájnt eredményez.
Az esztétikus megjelenés tökéletesen kiegészíti a ROG alaplapok központi részét.
Tartósság és anyagok
A megerősített köpenyes csövek fokozott tartósságot biztosítanak.
A blokk anyaga (CPU lap): réz.
Radiátor anyaga: alumínium.
Ventilátor specifikációk
- Méret: 3 x ventilátorhely (120 mm)
- Méretek: 120 x 120 x 25 mm
- Sebesség: 800 - 2500 fordulat/perc /- 10%
- Statikus nyomás: 5,0 mmH2O
- Légáramlás: 80,95 CFM/137,5 m3h
- Zaj: 37,6 dB(A)
- Vezérlési mód: PWM/DC
Kompatibilitás és csomagtartalom
AURA szinkronizálási támogatás: igen
Intel kompatibilitás: LGA 1700, 1200, 115x, 2011, 2011-3, 2066
AMD kompatibilitás: AM4, TR4*
A csomag tartalma: 1 x folyadékhűtő (előre felhordott hőpasztával), 3 x 120 mm-es hűtőventilátor, 1 x USB-kábel a szoftveres vezérléshez, 1 x tartozékcsomag csavarokkal és konzolokkal, 1 x gyorsindítási útmutató, 1 x ROG matrica.
Garancia
Garancia 6 év
Megjegyzés: *A TR4 processzor tartalmazza a rögzítőkonzolt.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.