ASUS MB Sc AM4 TUF GAMING B550M-PLUS, AMD B550, 4xDDR4, 1xDP, 1xHDMI, mATX, 1xHDMI, mATX
52 900 Ft
41 654 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
ASUS MB Sc AM4 TUF GAMING B550M-PLUS, AMD B550
Termékszám: 4718017623544
Általános leírás
Ez az ASUS alaplap készen áll a 3. generációs AMD Ryzen™ processzorokhoz. Továbbfejlesztett tápegységgel rendelkezik 8 2 DrMOS tápfokozattal és ProCool csatlakozóval.
Hűtés és csatlakoztathatóság
A maximális tartósság érdekében átfogó hűtéssel és újgenerációs csatlakoztathatósággal van felszerelve. PCIe 4.0 M.2, USB 3.2 Gen 2 Type-A és Type-C.
Online játékok
Online játékra optimalizált 2,5 Gb Ethernet, TUF LANGuard és TurboLAN technológiával. A Realtek S1200A kodek prémium hangminőséget biztosít.
Műszaki specifikációk
- CPU: AMD AM4 foglalatú 3. generációs AMD Ryzen™ processzor
- Chipkészlet: B550
- Memória: 4 x DIMM, max. 128 GB, DDR4 4400(O.C.)/4000(O.C.)/3866(O.C.)/3600(O.C.)/3466(O.C.)/3200/3000/2800/2666/2400/2133 MHz.
- Grafika: 1 x DisplayPort 1.2, 1 x HDMI 2.1 (4K@60HZ)
- Bővítőhelyek: 1 x PCIe 4.0 x16 (x16 üzemmód), 1 x PCIe 3.0 x16 (x4 üzemmód), 1 x PCIe 3.0 x1
- Tárolás: 2 x M.2 bővítőhely és 4 x SATA 6 Gb/s port
- LAN: Realtek RTL8125B 2.5Gb Ethernet, TUF LANGuard
- Hang: Realtek ALC S1200A 7.1 Surround Sound High Definition Audio CODEC
- USB portok: hátul: 2 x USB 3.2 Gen 2, 4 x USB 3.2 Gen 1, 2 x USB 2.0, elöl: 2 x USB 3.2 Gen 1, 4 x USB 2.0
Különleges jellemzők
ASUS TUF PROTECTION, ASUS Q-Design, ASUS Thermal Solution, ASUS EZ DIY, AURA Sync és még sok más.
Tartozékok
Felhasználói kézikönyv, I/O Shield, 2 x SATA 6Gb/s kábel, támogatási DVD, TUF Gaming matrica, TUF tanúsító kártya, M.2 SSD csavarcsomagok, M.2 gumihüvelyek.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.