ASUS MB Sc AM5 PRIME X670-P-CSM, AMD X670, 4xDDR5, 1xDP, 1xHDMI
85 080 Ft
80 630 Ft
63 488 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
ASUS MB Sc AM5 PRIME X670-P-CSM
Maximális teljesítmény az AMD Ryzen 7000 sorozatú processzorokkal.
Robusztus kialakítás, átfogó hűtés, intuitív hangolás.
CPU
Socket AM5 az AMD Ryzen™ 7000 sorozathoz.
Chipset
AMD X670 lapkakészlet a stabilitás és a teljesítmény érdekében.
Memória
4 x DIMM, max. 128 GB, DDR5 6400 (OC)/6200(OC) stb.
ECC és nem ECC, puffer nélküli memória támogatása.
Grafika
1 x DisplayPort, 1 x HDMI port.
Bővítőhelyek
- 1 x PCIe 4.0 x16 bővítőhely (támogatja az x16 módot)
- 2 x PCIe 4.0 x16 bővítőhely (támogatja az x4 módot)
- 1 x PCIe 3.0 x1 bővítőhely
Tárhely
3 x M.2 bővítőhely és 6 x SATA 6Gb/s port.
Ethernet
1 x Realtek 2,5 Gb Ethernet a gyors kapcsolathoz.
USB
Összesen 19 USB-port az összes eszköz számára.
Hang
Realtek 7.1 Surround Sound High Definition Audio CODEC.
Hátsó I/O portok
- 10 x USB port
- 1 x DisplayPort
- 1 x HDMI port
- 1 x Realtek 2.5Gb Ethernet port
- 3 x Audio csatlakozó
Belső I/O csatlakozók
- 1 x 24-tűs fő tápcsatlakozó
- 1 x 8-tűs 12V tápcsatlakozó
- 1 x 4-tűs 12V tápcsatlakozó
- 3 x M.2 bővítőhely (M kulcs)
- 6 x SATA 6Gb/s port
Különleges jellemzők
ASUS 5X PROTECTION III, ASUS Q-Design, ASUS Thermal Solution, ASUS EZ DIY.
Szoftver
ASUS Exclusive Software, AI Suite 3, ASUS CPU-Z, IT Management szoftver.
BIOS
256 Mb Flash ROM, UEFI AMI BIOS.
Operációs rendszer
Windows 11, Windows 10 64 bites.
Formátum
ATX Form Factor 12 inch x 9,6 inch ( 30,5 cm x 24,4 cm ).
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.