MSI MB Sc AM5 PRO A620M-E, AMD A620, 2xDDR5, 1xHDMI, 1xVGA, mATX
36 800 Ft
31 160 Ft
24 535 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
MSI MB Sc LGA1700 PRO A620M-E
AMD Ryzen™ 7000 sorozatú processzorok támogatása
Aljzat: AM5
Chipkészlet: A620
Memória
Memória típusa: 2x DDR5
Maximális memóriakapacitás: 96 GB
Memóriafrekvencia-támogatás: DDR5 6000 (OC)/ 5800(OC)/ 5600(OC)/ 5400(OC)/ 5200(OC)/ 5000(OC)/ 4800(JEDEC) MHz
Grafika
HDMI™: támogatja a HDMITM 2.1, maximális 4K 60Hz felbontás
VGA: VGA-támogatás, maximális felbontás 2048x1536 50Hz, 2048x1280 60Hz, 1920x1200 60Hz
Bővítőhelyek
PCI-E x16 bővítőhely: 1
PCI-E x1 bővítőhely: 1
Tárolás
M.2: 1, PCIe 4.0 x4 támogatás, 2280/2260 eszköz támogatása
SATA 6G: 4, támogatja a RAID 0, RAID 1 és RAID 10 SATA tárolókhoz való RAID-ot
Ethernet
LAN: Realtek RTL8111H Gigabit
USB
USB 2.0 (hátul): 2
USB 2.0 (elöl): 4
USB 3.2 Gen1 A-típus (hátul): 4
USB 3.2 Gen1 A típus (elöl): 2
Audio
Kódolás: Realtek ALC897
Csatornák: 7.1 csatornás nagy felbontású hangfelvételek
Belső I/O portok
Tápcsatlakozó (ATX_PWR): 1
Tápcsatlakozó (CPU_PWR): 1
CPU ventilátor: 1
Ventilátor rendszer: 2
Előlap (JFP): 2
Alváz behatolása (JCI): 1
Elülső hang (JAUD): 1
Com port (JCOM): 1
RGB LED csatlakozó (JRGB): 1
TPM tűs fejléc (TPM 2.0 támogatás): 1
USB 2.0 portok: 4
USB 3.2 Gen1 A-típusú portok: 2 db
Hátsó panel I/O portok
HDMI™: 1
VGA: 1
Billentyűzet/egér: 2
USB 3.2 Gen 1 5Gbps (A-típusú): 4
LAN port: 1
Audio csatlakozók: 3
USB 2.0: 2
Operációs rendszer
Windows 11 64 bites, Windows 10 64 bites
Formafaktor
Formátum: mATX
Méretek: 211mmx243.84mm
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.