ASUS ZenWifi BT8 2-pack, WiFi7 bővíthető router, AiMesh, 1x WAN, 3x LAN, 1x 3.0
270 540 Ft
213 024 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
ASUS ZenWifi BT8 - Háromsávos WiFi 7 útválasztó
Az ASUS ZenWiFi BT8 egy háromsávos WiFi 7 (802.11be) router, amely fejlett technológiákat kínál a stabil és gyors kapcsolatteremtéshez.

Prémium funkciók a tökéletes lefedettségért
A ZenWiFi BT8 az AiMesh technológiával akár 5900 négyzetmétert is képes lefedni. Ez az intelligens hálózat növeli a lefedettséget és lehetővé teszi a könnyű bővíthetőséget.

Nagy sebesség és stabilitás
A WiFi 7 hálózati szabvány akár 14 Gbps sebességet is biztosít 6 GHz-es WiFi, MLO és 4K-QAM segítségével, ami nagy sebességű és stabil kapcsolatot biztosít.
Első a biztonság
A ZenWiFi BT8 az AiProtection Pro technológiával és a fejlett VPN-ekkel végponttól végpontig tartó védelmet nyújt.
Rugalmasság és kényelem
A ZenWiFi BT8 kettős 2,5G Ethernet porttal és 4G LTE/5G Mobile Tethering képességgel ideális választás azok számára, akiknek állandóan internetre van szükségük.
Műszaki specifikációk
- Hálózati szabvány: IEEE 802.11a/b/g, WiFi 4/5/6/6/6E/7, IPv4/6
- Antenna: 7x belső antenna
- Működési frekvencia: 2,4 GHz, 5 GHz, 6 GHz
- Memória: 128 MB Flash, 1 GB RAM
- Működési módok: vezeték nélküli útválasztó, AiMesh csomópont, hozzáférési pont
- I/O portok: 1x 2,5 Gbps WAN port, 1x 2,5 Gbps LAN port, 2x 1 Gbps LAN port, 1x USB 3.0
- Tápellátás: AC bemenet: 110V~240V (50~60Hz), DC kimenet: 12 V, max. 3 A áramerősséggel.

Mi van a dobozban?
- 1x RJ-45 kábel
- 1x hálózati adapter
Tökéletes WiFi lefedettség az ASUS ZenWiFi BT8 segítségével.
Ez is érdekelheti Önt
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.