AVACOM akkumulátor Asus A46, A56, K56, S550, K550, Li-Ion 14, 4V 2200mAh készülékekhez
18 355 Ft
12 365 Ft
9 736 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
AVACOM akkumulátor Asus A46, A56, K56, S550, K550, Li-Ion 14, 4V 2200mAh, Asus A46, A56, K56, S550, K550 készülékhez
Termék EAN: 8591849085331
Termékleírás
Avacom csereakkumulátor Asushoz. Kapacitás 2200mAh, feszültség 14,4V.
Műszaki adatok
- Típus: Li-Ion
- Feszültség: 14,4V
- Kapacitás: 2200mAh
- Méretek: 285 x 35 x 20mm
Kompatibilitás
Ez az akkumulátor a következő Asus notebook modellekkel kompatibilis:
Cikkszámok
- A31-K56
- A32-K56
- A41-K56
- A42-K56
Laptop modellek
- A46, A46C, A46CA, A46CB, A46CM, A46V
- A56, A56C, A56CA, A56CB, A56CM, A56V, A56CM, A56V
- E46, E46C, E46CA, E46CB, E46CM, E46CM
- E56, E56C, E56CB
- K46, K46C, K46CA, K46CB, K46CM, K46V
- K56, K56C, K56CA, K56CB, K56CM, K56V
- Pro4Q, Pro4QC, Pro4QCA, Pro4QCB, Pro4QCM, Pro4QC, Pro4QV
- Pro5T, Pro5TC
- P46, P46C, P46CA, P46CB, P46CM, P46V
- P56, P56C, P56CB
- R405, R405C, R405CA, R405CB, R405CM, R405V
- R505, R505C, R505CA, R505CB, R505CM, R505CB, R505CM
- R550, R550C, R550CA, R550CB, R550CM, R550CM
- S40, S40C, S40CA, S40CB, S40CM, S405, S405C, S405CA, S405CB, S405CM, S405CM
- S46, S46C, S46CA, S46CB, S46CM, S46CM
- S50, S50C, S50CA, S50CB, S50CM, S505, S505C, S505CA, S505CB, S505CB, S505CM
- S550, S550C, S550CA, S550CB, S550CM, S550CM
- S56, S56C, S56CA, S56CB, S56CM, S56CM
- U48, U48C, U48CA, U48CB, U48CM, U48CM
- U58, U58C, U58CA, U58CB, U58CM, U58CB, U58CM
- V550, V550C, V550CA, V550CB, V550CM, V550CM
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.