AVACOM akkumulátor Dell Inspiron 13R / 14R / 15R, M5010 / M5030 Li-Ion 11, 1V 4400mAh
17 296 Ft
14 390 Ft
11 331 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
AVACOM akkumulátor Dell Inspiron 13R/14R/15R, M5010/M5030 Li-Ion 11, 1V 4400mAh akkumulátorokhoz Dell Inspiron 13R/14R/15R, M5010/M5030 Li-Ion 11, 1V 4400mAh
AVACOM, a cseh és az európai piac vezető akkumulátorgyártója és -szállítója.
20 éves tapasztalat a területen.
Akkumulátorok és töltők széles választéka különböző mobileszközökhöz.
A legmagasabb minőségű sejtekből készült termékek.
Az akkumulátorra vonatkozó információk
Az eredeti akkumulátorral méretben megegyező alapvető notebook akkumulátor.
Minőségi cellákat és megbízható biztonsági funkciókat tartalmaz.
A cellák töltését és kisütését kifinomult elektronika vezérli.
Műszaki specifikációk
- Cella típusa: Li-Ion
- Feszültség: 11.1V
- Kapacitás: 4400mAh
- Hatcellás akkumulátor
Kompatibilis PN
4T7JN, 04YRJH, 06P6PN, 07XFJJ, 9JR2H, 9T48V, 312-0233, 312-0234, 312-1201, 312-1205, 383CW, 451-11510, 451-11948, J1KND, J4XDH, W7H3N, WT2P4, YXVK2.
Kompatibilis modellek
- DELL Inspiron 13R, 14R, 15R
- M5010, M5030
- Inspiron M4040, M411R, M4110, M501, M501D, M501R, M5010, M5010D, M5010R, M5030, M5030D, M5030R, M5040, M511R és M5110
- Inspiron N3010, N3010D, N3010D-148, N3010D-168, N3010D-178, N3010D-248, N3010D-268, N3010R, N3110, N4010, N4010D, N4010D, N4010D-158, N4010D-248, N4010D-258, N4010R, N4010-148, N4050, N4120, N4050, N4120
- Inspiron N5010D-148, N5010D-168, N5010D-258, N5010D-278, N5010R, N5030, N5030D, N5030R, N5040, N5050, N7010D, N7010R, N5050, N7010D, N7010R
- Vostro 1440, 1450, 1540, 1550, 2420, 2520, 3450, 3550, 3555, 3750
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.