AVACOM akkumulátor Lenovo G560, IdeaPad V470 sorozatú Li-Ion 10, 8V 4400mAh
16 873 Ft
14 100 Ft
11 102 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
AVACOM akkumulátor Lenovo G560, IdeaPad V470 sorozathoz Li-Ion 10,8V 4400mAh 10,8V 4400mAh
A termékről
Az AVACOM, a cseh és az európai piac vezető akkumulátorgyártója és -szállítója a különböző mobileszközökhöz való akkumulátorok és töltők széles választékát kínálja.
Ez az akkumulátor méretben megegyezik az eredeti laptop akkumulátorral. Minőségi cellákat, megbízható biztonsági funkciókat és kifinomult elektronikát tartalmaz a cellák töltésének és kisütésének vezérlésére.
Műszaki specifikációk
- Cella típusa: Li-Ion
- Feszültség: 10.8V
- Kapacitás: 4400mAh
- Akkumulátor típusa: hatcellás akkumulátor
Kompatibilis a következő modellekkel
Ez az akkumulátor számos Lenovo és IdeaPad laptop modellel kompatibilis. Íme néhány példa:
- Lenovo G560
- IdeaPad V470 sorozat
- G560 M278ZUK
- G560 M2792UK
- IdeaPad G460 0677
- IdeaPad G460 20041
- IdeaPad G465
- IdeaPad G470
- IdeaPad G475
- IdeaPad G560 0679
- IdeaPad G570
- IdeaPad G575
- IdeaPad G770
- IdeaPad G780
- IdeaPad V360
- IdeaPad V370
- IdeaPad V470
- IdeaPad V570
- IdeaPad Z370
- IdeaPad Z460
- IdeaPad Z470
- IdeaPad Z560
- IdeaPad Z570
Cikkszámok
Az akkumulátor a következő cikkszámokkal is kompatibilis:
- 57Y6454
- 57Y6455
- 121001071
- 121001091
- 121001094
- 121001095
- 121001096
- 121001097
- 121001150
- FRU 121001056
- FRU 121001071
- FRU 121001091
- FRU 121001094
- FRU 121001095B470
- FRU 121001096
- FRU 121001097
- FRU L09C6Y02
- FRU L09L6Y02
- FRU L09M6Y02
- FRU L09N6Y02
- FRU L09S6Y02
- FRU L10C6Y02
- FRU L10M6F21
- FRU L10N6Y02
- FRU L10P6F21
- FRU L10P6Y22
- FRU LO9L6Y02
- FRU LO9S6Y02
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.