AVACOM QuickTIP 45W - univerzális adapter laptopokhoz 9 csatlakozóval
10 090 Ft
9 890 Ft
7 787 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
AVACOM QuickTIP 45W - Univerzális adapter laptopokhoz
EAN: 8591849084853
Kiváló minőségű, univerzális adapter laptopokhoz 45 W-os teljesítményű.
Kimeneti feszültséget biztosít 18,5-20 V tartományban.
A készlet 9 különböző csatlakozót tartalmaz.
Tápkábel kétpólusú eurodugóval.
Az optimális kábelhossz lehetővé teszi a csatlakozóaljzattól akár 3 m-es távolságig történő munkavégzést.
Három darabos utazási dugókészlet az EU, az USA és az Egyesült Királyság számára.
Kompakt méretek 62 x 60 x 30mm.
Teljesen helyettesíti a 20 - 45W teljesítményű adaptereket.
A csomag tartalmaz egy adaptert, 9 csatlakozót, egy 1,2 m hosszú tápkábelt, utazási dugókat és használati utasítást.
Kompatibilitás
- Acer (Aspire, Extensa, TravelMate)
- Asus (Eee, EeeBook, VivoBook, ZenBook)
- Compaq (Presario)
- Dell (Inspiron, Precision, Latitude, XPS, Vostro, Studio)
- eMachines
- Fujitsu / Siemens (Amilo, LifeBook, Esprimo)
- Átjáró
- HP (Pavilion, ProBook, EliteBook, Spectre, Envy, Folio, Stream, Omen, Zbook, 14, 15, 17, 240, 250, 255 ...)
- Lenovo (ThinkPad, Edge, IdeaPad, Flex, Yoga)
- LG
- MSI (MegaBook)
- Packard Bell (EasyNote)
- Samsung
- Toshiba (Dynabook, Portege, Satellite, Tecra)
Csatlakozó méretei
- B: 11 x 5.5 x 1.7mm
- N: 10 x 3.0 x 1.0mm
- I: 10 x 4.0 x 1.35mm
- K: 8 x 6.3 x 1.0mm
- L: 12 x 5.5 x 2.5mm
- C: 11 x 4.0 x 1.7mm
- P: 12 x 4.5 x 3.0mm, csap 0.6mm
- U: 12 x 11 x 4.5mm, csap 0.9mm
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.