Club3D dokkoló állomás USB-C, három kijelzős DP Alt mód Displaylink dinamikus PD töltődokkoló 120 wattos PS-vel
144 370 Ft
102 945 Ft
81 059 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Club3D USB-C, Triple Display DP Alt mód Displaylink Dynamic PD töltő dokkoló 120 Wattos PS-sel
EAN: 719214472092
Termékleírás
A Club 3D CSV-1566 egy integrált megoldás a videó, az adat, a tápellátás, az Ethernet és a hang számára.
C-típusú vagy USB-A portbővítést biztosít több audio-, video-, adat- és tápcsatlakozóhoz.
Tartalmaz 3 videóportot, 4 USB Gen1 Type-A és 1 USB Gen1 Type-C portot az adatátvitelhez, valamint RJ45-öt a szupergyors Ethernethez.
SD/TF-kártyahelyekkel és intelligens töltőporttal rendelkezik a mobileszközök gyors töltéséhez.
Egy 120 W-os tápegységgel érkezik, amely a dokkolóállomás tápellátásához és a gazdatest töltéséhez szükséges, maximálisan 80 W-os teljesítménnyel.
Műszaki specifikációk
- Bemenet: 1x USB Gen2 Type-C Female a gazdatesthez való csatlakozáshoz
- Kimenet: 1x USB Gen1 Type-C Female (adat), 4x USB Gen1 Type-A Female, 1x USB Type-A (RED) Smart Charging Port 5V/2.4A Max., 1x HDMI™ Female (DP Alt Mode), 1x HDMI™ Female (USB Mode)DisplayLink™, 1x DP™ Female (USB Mode)DisplayLink™, 1x SD Female, 1x TF Female, 1x RJ45, 1x 3.5mm telefoncsatlakozó (mikrofon és fejhallgató), 1x DC Power 20.5V.
- Operációs rendszer-támogatás: Mac OSX csak az SST módot támogatja.
A csomagban
- CSV-1566 Dokkolóállomás
- Tápellátás: 100-110/240 VAC, teljesítmény: legfeljebb 120 W
- USB Gen2 Type-C 10G kábel, 20V5A M/M, 1 m / 3.28 ft
- Gyors telepítési útmutató
További információk
Készülék mérete: 30,4 x 7,7 x 1,8 cm / 11,97 x 3,03 x 0,7".
A készülék súlya: 358 gr / 12.63oz.
Megfelel a ROHS, FCC és CE EMI követelményeknek.
Gyártói támogatás
Technikai kérdések esetén a Club 3D hivatalos ügyfélszolgálatához fordulhat a support@club-3d.com címen.
Az ügyfélszolgálat többnyire angolul működik, de csehül is feltehetsz egy kérdést, és a gyártó foglalkozik vele.
A gyártó 24 órán belül válaszol.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.