CORSAIR 7000D Airflow TG fehér
122 535 Ft
95 825 Ft
75 453 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
CORSAIR 7000D Airflow TG fehér
EAN: 840006636441
Paraméterek
Formátum: FULL TOWER
GPU maximális hossza: 450 mm
A tápegység maximális hossza: 225 mm
Maximális CPU-hűtő magasság: 190 mm
Bővítőhelyek: 8 vízszintes 3 függőleges bővítőhely
Lemezfoglalatok: 6x 3.5" 4x 2.5"
Oldalfalak: edzett üveg
Radiátor kompatibilitás: 120 mm, 140 mm, 240 mm, 280 mm, 360 mm, 420 mm, 480 mm
Portok (előlap): (4x) USB 3.0, (1x) USB 3.1 Type C, (1x) Audio be/kimenet
Kompatibilis hűtők: H55, H60, H75, H80i, H90, H100i, H105, H110i, H115i, H150i, H170i
Tápegység támogatása: ATX
Súly: 18,7 kg
Méretek: 600 (magasság) x 550 (hosszúság) x 248 (szélesség) mm
Leírás
A CORSAIR 7000D Airflow TG egy teljes toronyház, amelyet a maximális légáramlás érdekében terveztek, az oldalfalon lévő edzett üveggel. A ház rengeteg helyet kínál az összes komponens számára, és a hűtők széles skáláját támogatja.
Erőteljes és tágas
A ház akár 450 mm hosszú GPU-kat, legfeljebb 225 mm hosszú tápegységeket és legfeljebb 190 mm hosszú CPU-hűtőket támogat. A ház 8 vízszintes és 3 függőleges bővítőhelyet kínál.
Tárolóhely
A tok 6 fiókkal rendelkezik a 3,5"-os meghajtók számára és 4 fiókkal a 2,5"-os meghajtók számára.
Radiátor kompatibilitás
A tok kompatibilis a 120mm, 140mm, 240mm, 280mm, 360mm, 420mm, 480mm és H55, H60, H75, H80i, H90, H100i, H105, H110i, H115i, H150i, H170i modellekkel.
Elülső portok
A ház előlapján 4x USB 3.0, 1x USB 3.1 Type C és audio be- és kimeneti portok találhatók.
Erőforrás-támogatás
A tok támogatja az ATX tápegységeket.
Súly és méretek
A szekrény súlya 18,7 kg, méretei 600 (H) x 550 (L) x 248 (W) mm.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.