D-Link DES-1005P B1 5 portos 10/100 PoE asztali kapcsoló, 4x PoE , 60W PoE-hez
21 800 Ft
20 300 Ft
15 984 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
D-Link DES-1005P B1: 5 portos 10/100 PoE asztali kapcsoló
5 portos kapcsoló PoE tápegységgel
A D-Link DES-1005P B1 egy 5 portos 10/100M PoE switch menedzsment nélkül. Az első négy port támogatja a 802.3af/802.3at PoE teljesítményt, azaz portonként maximum 30W-ot. A kapcsoló teljes PoE teljesítménye 60W.
Akár 4 PoE eszköz táplálása
A kapcsoló akár 4 PoE-eszköz, például IP-telefonok, Wi-Fi hozzáférési pontok vagy IP-kamerák tápellátására is alkalmas.
Ventilátorok nélkül, külső hálózati adapterrel
A D-Link DES-1005P B1 ventilátor nélküli, és külső tápegységgel érkezik.
Fém kialakítás a polcra helyezéshez
A kapcsoló fémből készült a polcra helyezéshez.
Műszaki specifikációk
- Kialakítás: asztali, polcos
- 5x 10/100BASE-T RJ-45 portok
- PoE 802.3af/802.3at tápellátás az 1-4 portokon, max. 30W portonként
- Teljes POE kapcsolóteljesítmény: 60W
- Automatikus MDI/MDI-X beállítások minden porton
- Szabványok: IEEE 802.3 10BASE-T Ethernet, IEEE 802.3u 100BASE-TX Fast Ethernet, ANSI/IEEE 802.3 NWay auto-negotiation, IEEE 802.3x flow control, IEEE 802.1p QoS.
- Kapcsolási módszer: tárolás és továbbítás
- Kapcsolási szövet: 1 Gbps
- Továbbítási sebesség: 0,744 Mpps
- MAC-tábla: 2K rekord
- RAM csomagpuffer: 64 KB
- Méretek: 100 x 98 x 28 mm
- Súly: 0,26 kg
- Tápegység: külső tápegység 53,5 V / 1,2 A (tartozék)
- Energiafogyasztás: maximum 63,26 W (PoE bekapcsolva), maximum 3,61 W (PoE kikapcsolva), 0,68 W (készenléti állapotban).
- Üzemi hőmérséklet: 0°C és 40°C között
- Működési páratartalom: 0%-95% relatív páratartalom, nem kondenzálódó páratartalom
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.